ויראלי

צפו: הצל הופך את אסף אמדורסקי למעריץ של נתניהו

במחאות בבלפור, השופט של 'הכוכב הבא' והזמר המוערך שבמחאות בבלפור תקף את ראש הממשלה היוצא במילים כמו 'קוקסינל, נוכל', אמר ליואב אליאסי בסרטון מצחיק במיוחד מהחתונה של סטטיק ובת זוגו שרית 'רק ביבי'
כפיר אדר |  3
אסף אמדורסקי ובנימין נתניהו (צילום פייסבוק אסף אמדורסקי בנימין נתניהו)
רק לפני כמה חודשים אסף אמדורסקי יצא בגלוי ובמילים קשות מאוד נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו בזמן המחאות בבלפור להפלת שלטונו בשל כתבי האישום העומדים נגדו, אבל החל מאמש (ראשון) נראה שהזמר ושופט הכוכב הבא כבר הרבה יותר מרוכך בדעתו לגבי ראש הממשלה היוצא, הרבה בזכות העובדה שהוחלף על ידי נפתלי בנט.
במהלך האירוע של סטטיק ובת זוגו שרית, אמדורסקי היה אורח ולצידו גם 'הצל' יואב אליאסי הגיע לכבד את  הזוג הצעיר. השניים הגיעו אפילו להצטלם ביחד לסטורי של הצל שגרם לו לומר 'רק ביבי'.
אמדורסקי כזכור אמר על נתניהו אז: "אני כועס, אנחנו מלאים בזעם, יש נאשם בפלילים שיושב בראשות הממשלה וחטף את המדינה שלנו, הוא מזיין את המוח בשקרים ואנשים נמאס להם והתקשורת מגמגמת. האם זו מחאה פוליטית? זה שירותי ניקיון, באנו להעיף את הזוהמה שהשתלטה על ראשות המדינה, זו זוהמה ואנחנו שירותי הניקיון, אין פה שום דבר פוליטי".
עוד אמר: "ביבי צריך ללכת לכלא, כולנו יודעים את זה. כל רגע שלא מדברים על זה בתקשורת זו משת"פיות, הוא נאשם בפלילים והוא לא יכול לעמוד בראשות הממשלה, אין לו שום אפשרות לנהל את המדינה, מדובר בנוכל שמקבל יותר מדי קרדיט, צריך לאסוף אותו או לכלא או לבית משוגעים".
כמו כן, שם לא נעצרו הגידופים. "כשראש ממשלה מדבר ככה על בתי המשפט, אני אכנס באם-אמא שלו", נראה אמדורסקי אומר בסרטון שצולם על ידי צוות אתר המדיה והחדשות באזנט, "אני אדבר על הקרחת שלו, על זה שהוא קוקסינל שצובע את השיער בסגול. אני אדבר על הקרחת שיש לו ואני אדבר על הכרס שיש לו. אני אדבר על זה שהוא קמצן והוא לוקח כסף בחינם - אני אגיד את כל הדברים האלה".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אסף אמדורסקי
    מיקי 09/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אסף אמדורסקי אפס מאופס, לא מגיע לגרסולי בני אביו, איזה יוצר ואיזה נעליים, איזה זמר ואיזה הבלים, התאום של לפיד, אין לו אפילו תעודת בגרות, כלומניק אמיתי, של נעליך כשאתה מבטא את השם בנימין נתניהו.
    סגור
  • 1.
    בריונות שמאלנית
    מישה 06/2021/16
    הגב לתגובה זו
    2 1
    כששמאלני מדבר עם טרוריסטים הוא כולו הבנה הכלה ונופת צופים, כשהוא מדבר על ימניים הם מדברים כמו אחרון העארסים, אין גבולות הכל מותר םתאום. צ ב י ע ו ת מהולה בשנאת יהדות ויהודים, זה מה שיש לסמול להציע. תתבייש אסף, פשוט בושה!!
    סגור
  • שטויות במיץ כל מה שאמרת (ל"ת)
    א 06/2021/16
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור