ויראלי

לוטו: הנישואים שהתפרקו ומוות טראגי - הסיפורים העצובים מאחורי הזכיות

זוגות שזכו בפרסי ענק והתגרשו לאחר מספר שנים, מוות טראגי בנסיבות חשודות, חרדות בעקבות חברים שרק ניסו לקחת כסף, וחיים תחת פחד מפני פורצים | מאחורי הזכיות בלוטו יש גם לא מעט סיפורים שרחוקים מהאושר
מערכת ice |  1
לוטו (צילום פלאש 90/ אביר סולטן)
לזכות בלוטו במיליוני שקלים, דולרים או יורו, זה בטח דבר נחמד שיכול לקדם ולהוביל משפחות רבות להגשמת חלומות רבים. אבל מאחורי זכיות הענק מסתתרות גם פרשיות עצובות שלעתים נגמרו גם במוות פתאומי. אתר מקומי של העיר מנצ'סטר באנגליה, אסף כמה מהסיפורים האלה ואולי אפשר ללמוד דבר או שניים שכסף הוא לא הכול בחיים.
הטריגר לכתבה היה מותה של מרגרט לורי (Margaret Loughrey) שמתה שמונה שנים לאחר שגרפה פרס של 27 מיליון ליש"ט. במשטרה נמסר כי אינה רואה חשד שהייתה זו התאבדות או חשד לפלילים, אך בכל מקרה תיערך נתיחה לאחר המוות שתבדוק את סיבת המוות. המולטי מיליונרית אמנם זכתה בפרס ענק, אבל חיה לבדה ומתה בדד והיא בשנות החמישים לחייה. האם הזכייה הייתה שווה אם חיים בסוף לבד?
אם סיפור מותה של לורי בשבוע שעבר היה טראגי, ואולי מפתיע, הרי שמותו של הבחור הצעיר קאלום פיצפטריק (Callum Fitzpatrick) מפתיע עוד יותר. הוא היה בן 16 בלבד והיה אחד הזוכים הצעירים ביותר בבריטניה עת גרף לחשבונו 390 אלף ליש"ט בשנת 2014. שבע שנים לאחר הזכייה, והוא בן 23 בלבד, מצא קאלום את מותו באופן מפתיע. החברים מסרו שהיו "המומים ועצובים מאוד" ממותו, ולמרות זאת עד היום סיבת מותו הטראגית טרם פורסמה בפומבי.
האם הזכיות יכולות להוביל לאושר בבית? קולין וויר (Colin Weir) ואשתו כריסטין זכו בשנת 2011 בפרס הגדול ביותר שהיה עד אז - 161 מיליון ליש"ט. אז נכון, בני הזוג הוציאו כמעט 100 מיליון על בזבוזים, אבל לאחר שבע שנים בני הזוג התגרשו, ושנה לאחר מכן בשנת 2019 מת קולין והוא בן 71 בלבד. זה גם הסיפור של אדריאן וג'יליאן באייפורד (Adrian and Gillian Bayford) שהרוויחו 148 מיליון ליש"ט בשנת 2012, ולאחר שנה פירקו את הנישואים.
החיים של קלי רוג'רס (Callie Rogers) השתנו ברגע. מעובדת בחנות בגיל 16 - אז זכתה בלא פחות מ-1.8 מיליון ליש"ט בשנת 2003. כמעט 15 שנה לאחר מכן היא סיפרה שכבר בזבזה את כל הסכום, ואמנם היא מספרת שהיא מאושרת מתמיד, אך בו זמנית היא חושפת את החרדות שחוותה לאחר שסבלה מהתעללות מ-"חברים מזוייפים" שרק ניסו לקחת חלק מהכסף שזכתה. 
כמובן שהפחד לא מגיע רק מחברים, אלא גם מפורצים וגנבים שינסו לקחת את הכסף בכוח. כך, דייב ואנג'לה דאוס (Dave and Angela Dawes) שגרפו בשנת 2011 לא פחות מ-101 מיליון ליש"ט ונאלצו לבקש עזרה מהמשטרה לתגבור אבטחה לאחר שפורצים פשטו על הנכס שלהם ולקחו חפצים בשווי 20 אלף ליש"ט. נזכיר כי בחו"ל, ברוב המדינות, שמות הזוכים מתפרסמים באופן פומבי.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אידיוטים, אם הם פרקו את הנישואים זה סימן לאושר
    עמי 09/2021/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איזה להם שזכו בלוטו ופירקו נישואים
    סגור