ויראלי

רונאלדו עושה אקזיט מאינסטגרם? זה הסכום שמרוויח מפוסט

הוא מחזיק בחשבון האינסטגרם הנעקב ביותר בעולם כשמאחוריו שיאי הכדורגל המכובדים בענף, השילוב של השניים גורם לשת"פים השיווקיים שלו להגיע לסכומי עתק
מערכת ice | 
כריסטיאנו רונאלדו (צילום freepik, ויקיפדיה/ אנה נסי)
האיש שעומד מאחורי עמוד האינסטגרם הנעקב בעולם, עושה כסף מהסיפור הזה, והרבה. תעשיית השת"פים העסקיים ברשתות החברתיות הפכה להיות בשנים האחרונות שוק שלם שמגלגל מיליארדים. רונאלדו עצמו, שכאמור עומד מאחורי החשבון הנעקב ביותר עם 367 מיליון עוקבים (נכון לכתיבת שורות אלה), מהווה, כמצופה במת פרסום נחשקת לשת"פ עסקי מצד העסקים כמובן.
בפודקאסט של דרור גלוברמן במאקו נחשף כי על כל פוסט שיווקי שהוא מפרסם, הוא מקבל סכום עתק של לא פחות מ-1.6 מיליון דולר. עוד נחשף בפודקאסט כי שוק השת"פ העסקי ברשתות החבברתיות גילגל בשנה האחרונה 14 מיליארד דולר, ומדובר בשוק שצומח בעשרות אחוזים מדי שנה.
רונאלדו ידוע כאחד מגדולי הכדורגלנים בכל הזמנים, אחרי שזכה במקומו בקרב אגדות כמו פלה, מראדונה וג'ורג 'בסט. הוא ידוע גם בשם "CR7", והוא מושווה לעתים קרובות עם מסי בוויכוח לוהט לגבי מי השחקן הנוכחי הטוב ביותר בעולם. כוכב הכדורגל נמצא עתיד, לפי קצב ההתעשרות הנוכחי, להרוויח יותר ממיליארד דולר בקריירה שלו ממשכורות ושיתופי פעולה, ומדובר באבן דרך שאף כדורגלן אחר לא עבר.
החל משנת 2020 רונאלדו זכה ב-29 גביעים במהלך הקריירה שלו, כולל שישה תארי ליגה, חמש זכיות בליגת האלופות, זכייה בגביע היורו וזכייה בליגת האומות. כשזכה בליגת האלופות בשנת 2018, הפך לשחקן הראשון בהיסטוריה שעשה זאת חמש פעמים. רונאלדו הוא שיאן הבקעות, משנת 2020 הוא כבש מעל 700 שערים במהלך הקריירה שלו במועדון. הוא כבש 128 שערים בליגת האלופות, וגם כבש תשעה שערים בגביע היורו - שיא ​​נוסף. בגיל 35 רונאלדו השתייך למועדון קטן של שחקנים שהופיעו ביותר מ-1,000 משחקים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה