ויראלי

כוכב הפוטבול שילם ביטקוין לאוהד שלו, וזו הסיבה

כוכב הפוטבול האמריקאי טום בריידי העיף את הכדור לקהל בטאצ'דאון ה-600 שלו בקריירה, האוהד שתפס את הכדור קיבל בתמורה מהשחקן מטבע ביטקוין אחד ועוד כמה מתנות
מערכת ice | 
צילום the late show, יוטיוב
הקוורטרבק של קבוצת "טמפה ביי באקנירס", כוכב הפוטבול טום בריידי, נותן לאוהד ביטקוין אחד, בין היתר, בתמורה לכדור הטאצ'דאון ה-600 שלו בקריירה. בריידי זרק את הטאצ'דאון שקבע את השיא ביום ראשון שעבר, אחרי שאף שחקן ב-NFL מעולם לא הגיע 600 טאצ'דאונים, אבל התופס מייק אוונס, השחקן שתפס את המסירה, לא הבין שמדובר בשיא עבור בריידי וזרק את הכדור לאוהד ביציע.
לאחר שחשיבות הכדור הובנה עבור מי שנכח במגרש, שידור הטלוויזיה התמקד בכמה ממנהלי ואוהדי הקבוצה בשעה שאלו מנהלים משא ומתן עם האוהד במטרה להחזיר את הכדור לשיאן.
ברור לכל שהכדור הוא בעל ערך היסטורי, ובריידי התייחס לזה במהלך ה"סימולקאסט מאנדיי פוטבול" של ערוץ ESPN: "החזרתי את הכדור", אמר בריידי, "נעשה הרבה משא ומתן כדי להחזיר אותו".
ביירון קנדי, האוהד שתפס את הכדור, קיבל מבריידי בנוסף לביטקוין שתי חולצות חתומות על ידי השחקן, קסדה חתומה, זיכוי של 1,000 דולר בחנות האביזרים של הקבוצה ומנוי עונתי לשנתיים למשחקי הקבוצה. 
"אני גם נותן לו ביטקוין, וזה גם די מגניב", המשיך בריידי, "בסופו של יום, אני עדיין חושב שהוא הסתדר די טוב". בריידי לקח חלק בבורסת מטבעות הקריפטו "FTX" מוקדם יותר השנה, ועל סמך הציוץ הבא, ייתכן שהבורסה עזרה לתרום את אותו ביטקוין לאוהד המאושר: "היי @FTX_Official, בוא נעשה עסקה... בוא נשיג לבחור הזה ביטקוין", זה מה שצייץ בריידי ביום שני.
אבל האם אוהד הטמפה ביי עשה עסקה טובה? לא בדיוק: ההערכה היא שהמתנות וההטבות שקיבל קנדי הם בשווי כולל של כ-36,000 דולר, ושווי הביטקוין הוא כ- 60,000 דולר נכון להיום, בסך הכל כ- 100,000 דולר. זה לא רע עבור כדור שהיה בידי האוהד רק לכמה דקות, אבל התמורה הייתה יכולה להיות אפילו יותר גדולה.
קן גולדין, מייסד פלטפורמת המכירות הפומביות של פריטי אספנות ומזכרות "Goldin Auctions", העריך שכדור הטאצ'דאון ה-600 של בריידי עשוי היה להיות שווה יותר מ-500,000 דולר במכירה פומבית.
קנדי הופיע ברשת NFL ביום שני ואמר שהוא לא רוצה לנהל משא ומתן מחדש במרדף אחר פיצויים גבוהים יותר, אבל הציע בחיוך שלא יהיה אכפת לו "לשחק סיבוב גולף עם טום".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה