ויראלי

משה חוגג היה ציני מדי? זה הציוץ שמחק

הבעלים של בית"ר ירושלים פירסם צילום מסך של אוהד בית"ר ירושלים שהציע להקים קבוצה חדשה כי בית"ר הפכה ל"קבוצה של סמולנים". חוגג: "נשמח לתת לכם גול עם המכתש גבעתיים". מסתבר שכמה לקחו את הציוץ ברצינות  והוא נאלץ למחוק אותו
מערכת ice | 
אוהדי בית"ר ירושלים, משה חוגג (צילום פייסבוק/משה חוגג, מועדון אוהדי בית"ר ירושלים)
איש העסקים והבעלים של בית"ר ירושלים, משה חוגג עשה היום (רביעי) "שיימינג" לאוהד בית"ר ירושלים. האוהד הציע בדף הפייסבוק להקים קבוצת כדורגל חדשה בליגה ג' וחוגג לא הסתיר את שמו של האוהד שכתב את ההצעה החדשה. 
בתגובה לאחד הפוסטים, כתב אוהד בית"ר ירושלים על אותה הצעה: "משפחה יקרה, אם יש משהו שלמדנו מהשבוע הזה זה שנהיה לנו קהל של שמאלנים. אני חושב שאין מה לעשות אם הם ככה מדברים כמו שוטרים. הגיע הזמן לעזוב את בית"ר". 
לאחר מכן, אותו אוהד פירט: "נלך נקים קבוצה חדשה בליגה ג', בית"ר קריית ארבע-חברון. שמה יהיו לנו אוהדים עם גאווה יהודית לא כמו אלה של מוסא חגאג שמבסוטים שמביאים להם ערבי מניגריה. גועל נפש מה שנהיה מבית"ר". 
אותו אוהד המשיך וכתב: "נעזוב אותם ואז פעם הבאה שיעשו חרם על הילד של איזה שמאלני, נראה מי יבוא להצטלם איתם בכלל".
כאמור, חוגג אהב את הרעיון וכשחקן כדורגל חובב המשחק בהפועל המכתש גבעתיים לצד גיא לרר, עקץ את אותו אוהד בדף הטוויטר שלו: "יוזמה מבורכת של אוהד לה פמיליה. עצה קטנה לשיפור, במקום בית"ר קרית ארבע/חברון קראו לקבוצה בית"ר לה פמיליה ובוא לשחק במחוז תל אביב, יהיה נחמד לתת לכם גול עם המכתש גבעתיים". 
אך מסתבר שמרבית האוהדים לא הבינו את הציניות של חוגג והוא נאלץ למחוק את אותו הציוץ שככל הנראה פגע במרבית האנשים. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה