ויראלי

גיא פינס וקשת סופגים: "מערכת יחסים ביזארית עם אייל גולן"

שרון שפורר במתקפה על התכנית של פינס ואבי ניר: "שמישו יאהב אותי כמו שגיא פינס ואבי ניר אוהבים את איל גולן? זה גם ירים לסתלבט, זה גם ירים לסתלבט. וגם יעזור להבין מה טיב מערכת היחסים המעוותת והביזארית הזו שמנפחת מפמפמת ומלבינה את המותג הזה ודוחפת לנו אותו בכח לפרצוף כל הזמן"
מערכת ice |  3
גיא פינס (צילום מסך קשת 12)
העסק החדש של אייל גולן, בו הוא עתיד לשווק סיגריות אלקטרוניות ממותגות, בצל ביקורת קשה של משרד הבריאות, גורם דווקא לקשת 12 וגיא פינס שדיווחו על המהלך ב'ערב טוב עם גיא פינס' לחטוף ביקורת חריפה.
העיתונאית שרון שפורר כתבה בטוויטר שלה: "לא הגיע כבר זמן לעמוד פייס תחת השם שמישו יאהב אותי כמו שגיא פינס ואבי ניר אוהבים את איל גולן? זה גם ירים לסתלבט. וגם יעזור להבין מה טיב מערכת היחסים המעוותת והביזארית הזו שמנפחת מפמפמת ומלבינה את המותג הזה ודוחפת לנו אותו בכח לפרצוף כל הזמן".
 
גולן פרסם מוצר חדש בעמוד האינסטגרם שלו וחשף כי הוא עומד לשווק סיגריה אלקטרונית תחת המיתוג שלו "EYAL GOLAN", את הבשורה העסקית החדשה חשף בפוסט שכולל סרטון המראה את המוצר המעוצב שעומד לצאת לשיווק, ולא הוסיף פרטים מעבר לחשיפה הויזואלית.
ממשרדו של אייל גולן נמסר: "קאריבו סיגריה אלקטרונית לא נמצאת עדיין בשוק ולא ניתן להשיגה. ולמרות זאת אייל הוריד באופן מיידי את כל השיתופים באינסטגרם. אנו שומרים על החוק והחוק נר לרגלינו!".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    חח
    חיים 11/2021/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבי ניר אלוהים ישלם לך שפגעתה ביתום בדודו מעפולה אחרי שחתם חוזה בהישרדות ביטלתם בדקה האחרונה והענסתם שמאלן מתועב כמוכם יש לך עוד צאנס לכפר על מה שעשיתה אחרת בורא עולם ידאג לך
    סגור
  • אלוהים כמה טמטום יש בבן אדם אחד (ל"ת)
    אריאל 11/2021/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    גיא
    דור 11/2021/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי צופה בתכנית הזו?
    סגור