ויראלי

אטילה שומפלבי נתפס? יבגני זרובינסקי תוקף "השופר של שקד"

העיתונאי העלה ציוץ עם סטורי של השרה איילת שקד ובו נכתב 'Your story' שמראה כי ככל הנראה קיבל את צילום המסך ממנה, אושיית הרשת הבחין בכך ועימת אותו עם הפעולה לאחר שבחר למחוק את הציוץ הראשוני
מערכת ice |  2
אטילה שומפלבי (צילום יחצ)
האם אטילה שומפלבי 'נתפס על חם'? ציוץ שהעלה היום (שני) עם סטורי של השרה איילת שקד ובו נכתב 'Your story' שמראה כי קיבל את צילום המסך ממנה לכאורה, גרם למיני סערה בטוויטר מול יבגני זרובינסקי.
שומפלבי העלה את הסטורי המדובר בו נראית שרת הפנים לצד ראש הממשלה נפתלי בנט וכתב: "ולחשוב שלפני שנה הם היו ילדי הכאפות של נתניהו. עכשיו הם עוברים קמפיין טינופים הרסני ומלא שקרים שריסק אותם פוליטית. אבל דווקא לשניים האלה יש פוטנציאל התאוששות".
 
לאחר מכן זרובינסקי ששם לב לתיאור 'Your story' כתב: "תגידו, יש מצב שאיילת שקד שולחת לאטילה מוואינט מה להעלות והוא בטעות העלה צילומסך שרק היא יכלה לעשות? ואחרי זה ידבר על שופרות".
שומפלבי מחק את הציוץ הראשון והעלה אותו עם תמונה אחרת וזרובינסקי שוב עקץ: "חברים, דחוף. יותר חשוב מהתוקף של עידית סילמן כרגע. אטילה טוען שהתמונה שהעלה (כשרואים למעלה שרק למי שיש גישה לאינסטגרם של איילת שקד יכל לצלם) רצה בכל הרשתות. אודה לדוגמא אחת שזה עלה איפשהו, לפני שהוא העלה את זה".
 
שומפלבי ניסה להביך את זרובינסקי עם תמונה שהעלה עם בנימין נתניהו: "כל אחד והפאדיחות הקטנות שלו", על כך השיב זרובינסקי: "ווא ווא איך הכנסת לי. פאתט", העיתונאי ענה: "לא יותר פאתט מלרקוד כמו פינגויין מתמונה פומבית שנשלחה מוואטס אפ לוואטס אפ. אבל אני מבין את המרמור והתסכול. היית פעם קרוב קרוב לשלטון", זרובינסקי ענה: "מבלי להתייחס לשטויות שאתה מדבר, אמרת שזה עלה בכל הרשתות, שלח לי דוגמא אחת ואני מתנצל".
 
על כך ענה מגיש YNET: "תגיד, אתה ליצן? התמונה עצמה עלתה ברשתות שלה. אני קיבלתי אותה בוואטס אפ. אני מבין את הדכאון שבו אתה מצוי, ואני מבין שאתה חש ריקנות איומה, אבל למה להפוך לטרול? מה בדיוק מוכיחה התמונה הזו, ששלחו לי צילומסך של אינסטה? ובכן, אם כך: ואו".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אוהבת את יבגני זרובינסקי, ולא מאמינה
    אור 12/2021/07
    הגב לתגובה זו
    1 1
    לשום מילה של השמאל, וכן איילת זה שמאל, ובטח שומפלבי, כולם יודעים שגם את פרשת ההקלטות שלה היא בעצמה דרשה שישלחו לעמית סגל…הכי מושחתת שיש, ואת נתניהו מאשימים בסיקור אוהד, בדיחה.
    סגור
  • 1.
    עיתונאים?השיח התדרדר. (ל"ת)
    הטבח השבדי 12/2021/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור