ויראלי

נועה קירל הסתבכה בגלל ציוץ בטוויטר? זו הטעות המביכה

אחרי הקליפ המושקע שיצא לפני שבועיים, נועה קירל צייצה בחשבון הטוויטר החדש שלה, ועוררה עניין סביב חשיפה קטנה של מקור הציוץ. מה גרם לה למחוק את הציוץ?
מערכת ice |  1
נועה קירל (צילום ערן לוי)
שני שינויים דיגיטליים התרחשו לאחרונה בחייה של נועה קירל. השבוע היא פתחה חשבון טוויטר בפעם הראשונה, ולא מזמן לקחה את השת"פ שלה עם סמסונג צעד קדימה ונכנסה לרשימת הנבחרת שלהם. ולמה שניהם מוזכרים כאן? כי השילוב שלהם גרם לתקל מעניין.
למקרה שתהיתם מה גרם לכוכבת הפופ הישראלית להיכנס לטוויטר, שאנחנו מכירים כזירה יותר פוליטית ברנז'אית, מדובר כנראה באסטרטגיה לקידום הקריירה הבינלאומית של קירל. למרות האופי הכבד של טוויטר בארץ, בארה"ב זו נחשבת לרשת פופולארית לאו דווקא בקרב ברנז'ה ופוליטיקאים, וזו זירה שקירל היתה צריכה להיכנס אליה לאור הקריירה הבינ"ל. 
 
אלא שציוץ אחד בטוויטר שלה עורר סערה, ולא בגלל התוכן שלו. הציוץ, בו כתבה קירל, "Haven't used twitter much. Shuld i start?" חשף פרט מעניין על האופן שבו הועלה: באמצעות אייפון, וזה, בזמן שקירל אמורה לשווק את היכולות של מכשיר הסמסונג שברשותה. 
תזכורת לקליפ שהושק לפני שבועיים במימון סמסונג, לרגל שיתוף הפועלה:

כתב הבידור של ישראל היום, ערן סוויסה התייחס למקרה באינסטגרם שלו וכתב כי,  "מטעמה של קירל נמסר בתגובה לסוויסה, 'חברת אטלנטיק רקורדס הם אלו שמנהלים את הטוויטר של נועה קירל. קירל משתמשת רק בסמסונג ובגאווה, יתכן ומישהו בחברת התקליטים בחו"ל שמנהל את הטוויטר משתמש במכשיר אחר לאור זאת אנחנו נדאג לשייך את הגלקסי של נועה לחשבון הטוויטר'".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נו באמת..קירל בקושי יודעת קרוא וכתוב,אז בטח לא לצייץ
    אמיר 01/2022/27
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ברור שהכל מנוהל בשבילה ואין לה שום סיי על כלום. בובת ראווה בינונית פלוס.
    סגור