ויראלי

סיימון לבייב משתולל: זה הסכום שידרוש עבור הופעות במועדון

הפרסום של סיימון לבייב כבר תפר הכנסה חביבה מהברכות מצולמות למעריצים, אבל עכשיו עומדות בפניו הצעות יוקרתיות הרבה יותר, והוא מצידו דורש תנאי מופרזים
מערכת ice | 
סיימון לבייב (צילום מסך רשת 13)
סיימון לבייב בדרך לעשות קופה בעקבות  הפרסום? נוכל הטינדר כבר הספיק למצוא מקור פרנסה על חשבון הסערה סביבו, אבל נראה שמדובר בכסף קטן לעומת מה שעוד עומד לבוא. כעת מדבר בקריירת הופעות סלב לכל דבר, שאם תצא לפועל יתחילו לזרום אליו מאות מיליוני דולרים בחודש.
אתר הרכילות tmz, דיווח היום כי ללבייב עומדות על הפרק הצעות מעניינות מאוד להתחיל לתת הופעות במועדוני לילה. וכל הטינדר כבר קיבל הצעות ממועדונים בפילדלפיה, בוסטון, גרמניה ומקסיקו, ונראה שיש לו עניין בתחום ההרמות והבידור (תיראו מופתעים), כי לפי הדיווח, הצוות שלו הגיב ברשימה של דרישות הזויות.
לבייב דורש משכורת יומית בתעריף הזוי של 20,000 דולר, פלוס שירותי שתיה על חשבון הלקוח. אבל זה לא נעצר שם. נוכל הטינדר שנודע בחיבתו למנעמי העשירון העליון, דורש מטוס פרטי, סוויטה במלונות יוקרה, שירות רכבי שטח שחורים וליווי של שני מאבטחים במשרה מלאה.
 
נראה שעל גב הביקוש לפנים שלו, הוא מנסה להשיג אותו אורח חיים שהקורבנות שלו לכאורה אמרו שהעמיד פנים לגביו שיש בזמן שהוא הוליך אותם למסור לידיו מיליוני דולרים.
לבייב בן ה-31 עלה לכותרות בעקבות הסרט בנטפליקס שחשף שיטת הונאה שהפעיל לכאורה. הסרט שחשף כי הצעיר הכיר נשים באפליקציית ההיכרויות טינדר, חיזר אחריהן עם מטוסים פרטיים, מכוניות מפוארות ושמפניה וגרם להן להאמין כי הוא בנו של לב לבייב, גרר פרסומים רבים וסערה סביב שמו של נוכל הטינדר, אך תגובתו עדיין לא נשמעה. כעת אחרי הסערה שהתעוררה החודש בעקבות הסרט התיעודי של נטפליקס, לבייב העניק ראיון ראשון ל- "Inside Edition.
ההערכות באשר להיקף הסכומים שהשיג לבייב במירמה לכאורה, מצביעות על  סכום של עשרה מיליון דולר מקורבנות ברחבי העולם. לבייב סירב להתראיין ל"נוכל הטינדר", וכאשר יוצרי ניסו להשיגו בכתובת הידועה האחרונה שלו בישראל, הוא לא נמצא.
בראיון הראשוני שהעניק ל-" "Insid eedition" לבייב טוען שהנשים שהתראיינו בסרט התיעודי של נטפליקס לא היו מרומות ולא אוימו על ידו. עוד טען כי הוא מעולם לא הציג את עצמו כבנו של איל יהלומים מיליארדר.
 
"אני איש עסקים לגיטימי", אמר כשנשאל כיצד הוא מממן את חיי הפאר שמציג, וטען לראשונה כי "קניתי ביטקוין ב-2011, שלא היה שווה כלום, אני לא צריך להגיד כמה הוא שווה עכשיו".
 

כמו שכבר ידוע, לבייב יוצא בימים אלה עם הדוגמנית הישראלית קייט קונלין, שנכחה עימו בזמן הראיון. כשנשאלה מה היא אומרת לטענותיהן של הנשים בסרט התיעודי, אמרה קונלין ל-Inside Edition, "אלוהים אדירים, איך מישהו יכול לבנות כזה סיפור מזויף?". היא גם ציינה כי לבייב מעולם לא לווה ממנה כסף.
הנשים שהופיעו ב"נוכל הטינדלר" אמרו שהן עדיין בחובות בגלל הכסף שלדבריהם לקח מהן לבייב, בזמן, "אני לא רמאי ואני לא מזויף", אמר לבייב ל-Inside Edition. "אנשים לא מכירים אותי אז הם לא יכולים לשפוט אותי. אני הג'נטלמן הכי גדול בעולם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה