ויראלי

מיה לנדסמן חוטפת מהסלבס: "שונאת ישראל מקבלת פרס"

השחקנית מיה לנדסמן רשמה השיג מרשים בפסטיבל קאן, אך כמה סלבס לא חגגו את הזכייה שלה: "אין פה גאווה ישראלית"
מערכת ice |  5
מיה לנדסמן בעת הזכיה (צילום פסטיבל קאן)
הישג ישראלי נרשם אתמול בפסטיבל קאן כאשר הסדרה "שעת אפס" זכתה בפרס הסדרה הטובה ביותר היוקרתי. מלבד זאת, השחקנית מיה לנדסמן, אשר גילמה את אחת משתי הדמויות הראשיות בסדרה, זכתה בפרס השחקנית הטובה ביותר בפסטיבל.
הסדרה בת 6 הפרקים עלתה לשידור בינואר האחרון, בערוץ כאן 11. העלילה המרכזית התמקדה בסכסוך בין תלמידת כיתה יב' (לנדסמן) לבין המורה לאזרחות שלה (דורון בן-דוד), בעקבות דיון שהחל במהלך שיעור, בו השווה המורה את דעותיה של התלמידה להחלטות מימי גרמניה הנאצית. במהלך הסדרה, שתי הדמויות ממשיכות להתנגש זו עם זו, תחילה בבית הספר ולאחר מכן אף בתקשורת, כאשר התסריט הכיל אזכורים לפרשיות מרכזיות כמו למשל פרשת אלאור עזריה.
אמנם יש כאלו שלא השתתפו בשמחה, בעקבות דעותיה הקיצוניות של לנדסמן, שהביעה אותם לא פעם ועוררה סערות. כוכבת הריאליטי אביבית בר זוהר כתבה בסטורי שלה: "שונאת ישראל, שונאת חיילי צה"ל ומקבלת פרס. בושה!"
 
גם הקומיקאי גיא הוכמן לא שמח וכתב בחשבון הפייסבוק שלו: "לא, לא גאווה ישראלית. שחקנית מעולה. כיף לראות אותה. אבל אין פה גאווה ישראלית, אולי גאווה תלאביבית, אולי גאווה ברנז׳אית, בטח לא ישראלית. מה לעשות, צריך לקנות את הגאווה שלנו. ועדיף שזה יהיה בשקל. בהצלחה נשמה."
כזכור, לנדסמן הביעה תמיכה בצד הפלסטיני בסכסוך שהתלקח בשכונת שמעון הצדיק (שייח' ג'ראח) כשהחליפה את תמונת הפרופיל שלה באינסטגרם והוסיפה מסגרת התומכת בנושא וכוללת דגל פלסטין. כמו כן יצאה במספר פוסטים פרו פלסטיניים במהלך המבצע וכתבה, "אתה לא צריך להיות מוסלמי כדי לתמוך בעזה, אתה רק צריך להיות בן אדם", ושיתפה גם כי, "20 מתים מתוכם תשעה ילדים". עוד פירסמה כי,  "הכיבוש הישראלי גרם למוות של עשרים פלשתינאים מתוכם תשעה ילדים ומעל 90 פצועים." עוקביה של לנדסמן תקפו אותה על הדברים וחלקם הודיעו על החרמת הסדרות בהשתתפותה.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    טמבלית תומכת טרור (ל"ת)
    מישהו 06/2022/16
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 4.
    האסלה נגעלת ממנה כשהיא עליה (ל"ת)
    סוסו 06/2022/16
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 3.
    מה עם הסרטון שלה מאוננת עם M16? (ל"ת)
    בעעעע 04/2022/09
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 2.
    סתם שמנה ששונאת את העולם. (ל"ת)
    אביב 04/2022/08
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 1.
    זאת כלבה כלבתית ידועה בציבור
    Israeli 04/2022/07
    הגב לתגובה זו
    5 0
    אז על מה הדרמה?!? לא מובן לי!
    סגור