ויראלי

מאיה ורטהיימר חושפת: "היום שפחדתי ממנו הגיע"

מאיה ורטהיימר חגגה לראשונה את ליל הסדר ללא אביה, איתן שבשבוע שעבר קמה מהשבעה עליו. ורטהיימר שיתפה מתחושותיה ושלחה מסר לעוקבים: "תתרכזו במה שחשוב. באהובים שלכם, בביחד שלכם, בבריאות שלכם, כי גם זה כנראה לא מובן מאליו"
מערכת ice | 
מאיה ורטהיימר. לייב של יד2 ברדיו (צילום יח"צ)
בשבת האחרונה, נחגג ליל הסדר בבית משפחת ורטהיימר, בפעם הראשונה ללא אב המשפחה, איש העסקים איתן ורטהיימר שנפטר לפני כשבועיים. ביתו, השחקנית והמנחה מאיה ורטהיימר, שיתפה בחשבון האינסטגרם שלה קצת מתחושותיה לאחר ליל הסדר.
"פחדתי שהיום הזה יגיע." כתבה ורטהיימר, "איך אני אוהבת את חג פסח, ריח של התרגשות באוויר, כולם מתחבקים ברחוב, מחייכים, שולחים הודעות, מברכים, מתלבשים בבגדים חגיגיים. מנקים, מתרגשים - כולם יחד. קונים מתנות חג ומכינים את המתכון הכי מנצח שיגנוב את ההצגה…"

מאיה ורטהיימר מספידה את אביה לצד בני המשפחה (צילום פלאש90)
היא שיתפה מהזיכרונות על אביה ז"ל: "אבא שלי אוכל גפילטע ללא קשר כבר עכשיו בזמן ארוחת הצהריים בזמן שאימוש עובדת על הקניידלך. מחביא את האפיקומן ושותה מהכוס של אליהו. והשנה אני מחכה לך שתבוא. תספר לנו שהכל היה בדיחה לא מצחיקה וחסרת רגישות ושאתה לא הולך לוותר באמת באמת על הכנת המצה-ברייט המפורסמת שלך שהיא בעצם ממש רגילה אבל זרמנו איתך. עכשיו תכלס די חלאס עם הפוסטים המדכאים."
"הפוסט הזה הוא בשביל כל אלו שמתבאסים מהדברים הרגילים כמו: 1. פקקים. 2. המנה האגדית שלכם לא יצאה טוב. 3. הילדים שלכם לבושים לבן ועכשיו התלכלכו דקה לפני שיצאתם מהמיץ פטל-וכמה באלגן הם עושים בדקה!! 4. דודה שלכם הולכת לשאול שאלה חסרת טאקט ואתם חסרי סבלנות לבדיחות על הביצים והמלח. 5. תשלימו לבד…."
 
ורטהיימר סיימה עם מסר אופטימי לעוקבים שלה: "אז עזבו את הכל קחו נשימה עמוקה ותתרכזו במה שחשוב. באהובים שלכם, בביחד שלכם, בבריאות שלכם ובזה שאתם מסוגלים לענות לאנשים עם חיוך אמיתי ״חג שמח״ כי גם זה כנראה לא מובן מאליו"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה