ויראלי

עוקץ על חשבון בנק לאומי? "חיוב חשוד ב-2,000 שקל"

לקוחה של הבנק הזהירה בטוויטר כי: "התקשרו מהבנק ברוסית, אמרתי לה ברוסית: "אפשר לדבר עם מישהו בעברית?" היא: "מה לא טוב ברוסית?" אני: "נוח לי יותר בעברית" היא: "אז דברי בעברית", מנתקת את השיחה", איך הגיב הבנק לטענות?
מערכת ice |  1
בנק לאומי (צילום Magma Images)
עוקץ חדש על חשבון בנק לאומי? אחת מהלקוחות של הבנק התלוננה היום (שלישי) בטוויטר שלה כי ייתכן והייתה נתונה לנסיון תרמית, תוך התחזות לבנק המדובר, שאף השיב לה מענה מיד ברשת החברתית.
המשתמשת כתבה: "קבלו איזה עוקץ ניסו לעשות לי הרגע: התקשרו מ"בנק לאומי", ברוסית, להגיד לי שלפני 6 דק הם קיבלו חיוב חשוד על סכום של אלפיים שח. אמרתי לה ברוסית: "אפשר לדבר עם מישהו בעברית?" היא: "מה לא טוב ברוסית?" אני: "נוח לי יותר בעברית" היא: "אז דברי בעברית" *מנתקת את השיחה*
 
הבנק השיב לה מענה מידית ונכתב: "שלום קטיה, אנו אכן עדים בעת האחרונה לנסיונות של גורמים שונים לפנות ללקוחות לאומי דוברי השפה הרוסית ולהציג עצמם כעובדי הבנק. אנו ממליצים בכל מקרה של ספק ביחס למקור השיחה - ליצור עימנו קשר במוקד הטלפוני ולקבל מענה מיידי. בברכה, עדי".
 
ללקוח אחר שהתלונן לאחרונה נכתב: "בנק לאומי נוקט באמצעי אבטחה מידע מהמתקדמים ביותר, גלויים ושאינם גלויים, בכל ערוצי התקשורת מול הבנק במטרה לשמור על לקוחותיו. הפעולות שמבוצעות באזור האישי באתר ובאפליקציה מאובטחות".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בנק לאומי,עונים מיד ??
    אחד מהעם 05/2022/10
    הגב לתגובה זו
    3 1
    משקרים במצח נחושה ,אין ים מי לדבר בבנק לאומי,וגם בבנקים אחרים - שיחות מנותבות ,הקלטות עם מוסיקה ואין מענה אנושי - חלאות אדם בגיבוי הנהלות הבנק!!
    סגור