השוק

בנק לאומי מטיל פצצה: פפר יאפשר מסחר במטבעות קריפטו

בנק לאומי יהיה הבנק הראשון שיאפשר מסחר במטבעות קריפטוגרפיים; המסחר יתאפשר ללקוחות פפר בלבד; זאת לעומת הבנק הדיגיטלי של אמנון שעשוע שיאפשר ללקוחותיו לראות באפליקציה את יתרות הקריפטו שלו אבל לא יאפשר לבצע מסחר
ניצן כהן |  7
אורי נתן מנכ"ל Pepper, חנן פרידמן מנכ"ל בנק לאומי (צילום אורן דאי, www.vecteezy.com)
בנק לאומי הוא הבנק הראשון שיאפשר ללקוחותיו מסחר במטבעות קריפטוגרפיים. למעשה לא כל לקוחות הבנק ייהנו מהאפשרות הזו אלא רק לקוחות פפר שאמור להיות חוד החנית הטכנולוגי של בנק לאומי. פפר אגב, מאפשר כבר היום לבצע עסקאות בשברי מניות, שירות שזוכה להצלחה רבה בקרב לקוחות הבנק.
יש לציין כי הבנק הדיגיטלי של אמנון שעשוע השיק לאחרונה שירות בו ניתן לראות את יתרות הקריפטו שיש ללקוחותיו בביטס אוף גולד, אולם לא לבצע פעילות של קניה ו/ או מכירה.
 
Pepper הגיע לסיכום עם חברת Paxos האמריקאית על שיתוף פעולה שיאפשר ללקוחות רכישה, החזקה ומכירה של מטבעות קריפטו. השירות יושק עם קבלת האישורים הרגולטוריים הנדרשים. בהמשך השירות יהיה זמין גם ללקוחות לאומי
אורי נתן, מנכ"ל PEPPER: "כל לקוח יוכל לסחור במטבעות קריפטו באופן פשוט, בטוח ואמין, ללא צורך להוריד ארנק קריפטו, ללא הסיכונים הכרוכים בניהול ארנק קריפטו - וללא הצורך להתנהל מול רשויות המס. הלקוח ייהנה ממוצר שמטפל בכל ההיבטים הללו".
יש לציין כי עד לא מכבר הפיקוח על הבנקים חשש לאפשר מסחר חופשי במטבעות קריפטוגרפיים באמצעות המערכת הבנקאית וזאת מסיבה ברורה של חשש מלקחת חלק בזליגה של כסף לפעילויות לא חוקיות. לאחרונה החליטו בפיקוח על הבנקים ובכלל בבנק ישראל לאפשר סליקה והעברה של כספים שמקורם בקריפטו למערכת הבנקאית ומכאן נפתחה הדרך למסחר במטבעות הללו.
ההשקעה בקריפטו תתאפשר דרך אפליקציית פפר אינבסט (אפליקציית ההשקעות של פפר) בכך, Pepper יהיה לפלטפורמה הבנקאית הראשונה בישראל - ומבין הבודדים בעולם – אשר יאפשר ללקוחותיו מסחר במטבעות קריפטוגרפיים, וזאת במודל תמחור אטרקטיבי. בהמשך השירות יתאפשר גם ללקוחות בנק לאומי.
השירות החדש הוא למעשה שיתוף פעולה בין קבוצת לאומי לבין חברת Paxos האמריקאית, הפלטפורמה המובילה, שמפוקחת על ידי הרגולטורים האמריקאים, בעולם  הקריפטו. עם השלמת האישורים הרגולטוריים הנדרשים, השירות יאפשר ללקוחות Pepper Invest לרכוש, להחזיק ולמכור מטבעות קריפטו, בשלב ראשון מסוג ביטקוין ואיתריום, החל מסכום של 50 שקל לפעולה.
היתרון הגדול במסחר בקריפטו דרך הבנק הוא שבלחיצת כפתור, הלקוח יוכל לרכוש ולמכור מטבעות קריפטו באמצעות חשבון המסחר שלו ב-Pepper Invest. בעת פעולת מכירה והמרה בחזרה לשקלים בחשבון העו"ש.
epper יגבה מס בהתאם להנחיות רשות המיסים, כך שהלקוח לא יצטרך כלל להתעסק עם סוגיית המיסוי. הליך המכירה הפשוט, כאמור, הוא חידוש משמעותי ביחס לקושי הקיים בהמרת מטבעות קריפטוגרפיים לכסף זמין בעו"ש, בכלים הקיימים כיום.
Paxos היא חלוצה בבניית פתרונות לניהול נכסים דיגיטליים, באופן בטוח ומפוקח רגולטרטית, עבור החברות המובילות בעולם. החברה, שנוסדה ב-2012, מחזיקה ברשיונות של רגולטורים אמריקאיים, והיא הגוף המפוקח ביותר מסוגה. לחברה עשרות לקוחות ומשקיעים אסטרטגיים, כגון PayPal, Bank of America, ו- Revolut. Paxos מנהלת נכסים בהיקף של יותר מ-20 מיליארד דולר ומשרתת למעלה מ-400 מיליון לקוחות קצה בעולם.
אורי נתן, מנכ"ל Pepper: "אנחנו גאים להיות הראשונים במערכת הבנקאית בישראל, ומהבודדים בעולם, שמציעים ללקוחותינו לסחור במטבעות קריפטו באופן פשוט, בטוח ואמין, ללא צורך להוריד ארנק, וללא צורך להתנהל  מול רשויות המס. מדובר במהלך משנה משחק שפותח ללקוחותינו צוהר לעולם הבא של ההשקעות ולבנקאות העתיד".
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    היכונו היכונו
    חכם חנוכה 03/2022/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    להבנתי בקרוב יתרות המזומנים של בנק ישראל יופקדו שם זה כבר סכום! 200 מליארד דולר +
    סגור
  • 6.
    מה עושים?
    מתעניין 03/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האם רואים שם יתרות בקריפטו? האם מקבלים אשראי שיירד מהיתרות? מה התהליך למעבר מבנק הפועלים ?
    סגור
  • 5.
    0.2% לרבעון פלוס 0.8% לשנה גנבים....
    ליאור 03/2022/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    binance 0.1% אצל
    סגור
  • 4.
    0.2% לרבעון פלוס 0.8% לשנה ממש לא זול.. (ל"ת)
    א 03/2022/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    כמה עמלת הם יגבו??? (ל"ת)
    ל 03/2022/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    כל אתר קקיוני מסוגל להציע את מה שלאומי הפאטתיים מתפארים (ל"ת)
    יניב 03/2022/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    מוצר מעולה
    Jon 03/2022/24
    הגב לתגובה זו
    4 0
    גם רחלה תשקיע
    סגור