ויראלי

מאסק עוקץ את טראמפ וביידן: "כולם רצו פחות דרמה"

לאחר שמוקדם יותר השבוע הצהיר מאסק כי ישיב את טראמפ לטוויטר, הוא מיהר להתנער מעמדותיו, אך לא חסך ביקורת גם מביידן: "למעשה כולם רק רצו פחות דרמה"
מערכת ice | 
טראמפ מאסק ביידן (צילום פלאש 90)
לאחר שלפני יומיים הצהיר בעלי טסלה, אילון מאסק, כי ישיב את נשיא ארה"ב לשעבר, דונלד טראמפ לטוויטר, הוא לא נשאר חייב ומיהר לעקוץ את הפוליטיקאים משני צידי המתרס.
 
"למרות שאני חושב שמועמד פחות מפלג יהיה טוב יותר ב-2024, אני עדיין חושב שצריך להחזיר את טראמפ לטוויטר", צייץ, ומיד מיהר "לאזן" בציוץ עוקב גם נגד נשיא ארה"ב הנוכחי: "הטעות של ביידן היא שהוא חושב שהוא נבחר לשנות את המדינה, אבל למעשה כולם רק רצו פחות דרמה".
טראמפ נחסם על ידי טוויטר ב-8 בינואר 2021, יומיים לאחר ההתפרעות בגבעת הקפיטול  שנגרמה לכאורה בשל הסתה מצדו, לאחר ההפסד שלו בבחירות לנשיאות. הסיבה לחסימה הייתה סכנה להסתה נוספת לאלימות, כך על פי נימוקי הרשת החברתית.
  
טראמפ תבע את טוויטר לאחר שהפלטפורמה חסמה אותו, אלא שמוקדם יותר השבוע השופט פדרלי פסל את כל הטענות של הנשיא לשעבר נגד הרשת החברתית שבה היה פעיל, וקבע כי התביעה של טראמפ נגד טוויטר אינה מבוססת.
 
בראיון לעיתון הבריטי פיננשל טיימס אמר מאסק השבוע כי: "כשהעסקה(רכישת טוויטר) תושלם, אשיב את חשבונו של דונלד טראמפ", הוא הוסיף: "אני חושב שזו הייתה טעות. הייתי מבטל את החסימה לו הייתי יכול. צריך לומר שאני עדיין לא הבעלים של טוויטר, אז זה עדיין לא משהו שיכול לקרות".
כזכור, אילון מאסק צפוי להשלים בשבועות הקרובים את רכישת טוויטר בעסקת ענק בשווי 44 מיליארד דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה