תקשורת ומדיה

אילון מאסק עיצבן את אמא שלו בטוויטר, זו הסיבה

אין דאגה בעולם כמו דאגה של אמא - גם אם אתה האיש העשיר בעולם: בעלי טסלה השתעשע בטוויטר כהרגלו כשצייץ "אם אמות בנסיבות מסתוריות, היה לי נעים להכיר אתכם". את אמו, מיי, זה "ממש לא מצחיק"
מערכת ice | 
מיי מאסק ואילון מאסק (צילום טוויטר/ מיי מאסק, אינסטגרם/ אילון מאסק)
אילון מאסק נמצא בימים אלה בעיצומה של תקופה קריטית מבחינתו. האיש העשיר בעולם ובעלי טסלה נמצא בעיצומו של תהליך ההשתלטות שלו על הרשת החברתית טוויטר, אך בין לבין מוצא זמן, כהרגלו, לציוצים "משעשעים". היום (שני), קיבלנו עוד אחת מהפנינים שלו ומי שלא נותרה אדישה הייתה לא אחרת מאשר אמו - מיי מאסק. 
"אם אני אמות בנסיבות מסתוריות, היה נחמד להכיר אתכם" צייץ מאסק בחשבון הטוויטר שלו. ואיך אומר השיר? "אין בעולם אהבה, כמו אהבה של אמא". אמו של מאסק, מיי, הגיבה "זה ממש לא מצחיק" עם שני אמוג'ים כועסים, כאשר הבן מיהר להגיב ולהרגיע: "מצטער! אעשה הכל כדי להישאר בחיים". 
 
כזכור, רק בשבוע שעבר חתם אילון מאסק על העסקה לרכישת טוויטר תמורת 46 מיליארד דולר, אבל רכישת הרשת החברתית לא הייתה המהלך העסקי הגדול היחיד של מאסק בשבועות האחרונים. החברה האחרת, האלמונית יחסית של האיש העשיר בעולם, גייסה סכום עתק בהערכת שווי חדשה וגדולה. לא טסלה. לא SpaceX. החברה המשעממת שאף אחד לא שם לב אליה.
חברת Boring (זה משעמם כמו ב"מנהרות משעממות", המומחיות של החברה) בדיוק עברה סבב גיוס חדש נוסף. Boring גייסה 675 מיליון דולר לפי שווי כולל חדש של 5.7 מיליארד דולר בתהליך. קרן המייסדים, בראשות פיטר ת'יל, הייתה בין המשקיעים שהשתתפו בסבב הגיוס, וכך גם Vy Capital ו-Sequoia Capital ומשקיעים שונים נוספים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה