תקשורת ומדיה

אילון מאסק מייעץ לכם איך להרוויח: זה הטיפ שנתן

על רקע השתלטותו על טוויטר, מנכ"ל טסלה הספיק לצייץ בנוגע לאינפלציה וסיפק טיפ עבור העוקבים: "קנו מניות במספר חברות שמייצרות מוצרים שאתם מאמינים בהם". וגם: הקשר לוורן באפט
מערכת ice | 
אילון מאסק (צילום pixabay, יוטיוב/ TED)
בכל הנוגע להגנה מפני אינפלציה, אילון מאסק ו-וורן באפט ממליצים על אסטרטגיות דומות. היום (ראשון) כשברקע ההשתלטות שלו על טוויטר בגובה 44 מיליארד דולר, צייץ מאסק כי בתקופות של אינפלציה גבוהה, "בדרך כלל עדיף להחזיק דברים פיזיים כמו בית או מניות בחברות שאתה חושב שמייצרות מוצרים טובים", במקום לשמור את הכסף שלך במזומן.
החלק השני של הציוץ שלו תואם לעצות ההשקעות שנתן באפט, מנכ"ל ברקשייר האת'ווי, בעבר. עוד ב-2009, בשיאו של המיתון הגדול, אמר באפט באסיפת בעלי המניות השנתית של ברקשייר האת'ווי שאחת הדרכים הטובות ביותר להגן מפני אינפלציה היא להחזיק חלק מ"עסק נפלא".
 
הסיבה לכך היא שלא משנה מה יקרה עם ערך הדולר, המוצר של העסק עדיין יהיה מבוקש. באפט השתמש באחת מההשקעות שלו כדוגמה: "אם אתה הבעלים של חברת קוקה קולה, תקבל חלק נתון מהעבודה של אנשים בעוד 20 שנה ו-50 שנה מהיום עבור המוצר שלך וזה לא משנה שום הבדל מה קרה לרמת המחיר", כי אנשים עדיין ישלמו על המוצרים שהם אוהבים.
הציוצים של מאסק הגיעו על רקע האינפלציה שצומחת בקצב מתמיד. המחירים לצרכן בארה"ב עלו ב-7.9% משנה לשנה, שזה הזינוק הגבוה ביותר מזה 40 שנה. עליות מחירי הדלק פרצו את הדרך בקטגוריה, ואחריהם מחירי המלונות, רכבים להשכרה ורהיטים.
ככל ששיעור האינפלציה גבוה יותר, כך המזומנים מאבדים ערכו מהר יותר. השקעות, לעומת זאת, בדרך כלל צומחות עם הזמן. זו הסיבה שבתקופות של אינפלציה גבוהה, מאסק ובאפט שניהם ממליצים להשקיע בחברות חזקות שמניותיהן צפויות להישאר עקביות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה