תיירות

טסים לחו"ל? זו החברה שתספק אינטרנט בחינם מאילון מאסק

Starlink של SpaceX, שייסד האיש העשיר בעולם, תספק אינטרנט אלחוטי בטיסות Hawaiian Airlines עם שירות חינם לנוסעים, העסקה מהווה את העסקה הראשונה עבור חברת החלל של מאסק עם חברת תעופה גדולה
מערכת ice | 
טיסות לח"ול (צילום pixabay)
SpaceX של האיש העשיר בעולם אילון מאסק, תתחיל לספק אינטרנט אלחוטי בטיסות Hawaiian Airlines באמצעות רשת הלוויין Starlink כבר בשנה הבאה, שירות שחברת התעופה אמרה ל-CNBC שהיא מתכננת להציע לנוסעים בחינם.
המהלך מהווה את העסקה הראשונה עבור חברת החלל של אילון מאסק עם חברת תעופה גדולה. Starlink היא הרשת של SpaceX הכוללת כ-2,000 לוויינים במסלול נמוך של כדור הארץ, שנועדה לספק אינטרנט מהיר לצרכנים ולעסקים בכל מקום על פני כדור הארץ.
 
התוכנית של הוואיאן איירליינס לקישוריות חינם עם Starlink עשויה להגביר את הלחץ על יריבים להציע אינטרנט אלחוטי חינם לנוסעים, משהו שזמין כעת ב-JetBlue Airways. לדוגמה, מנכ"ל Delta Air Lines, אד בסטיאן, אמר ב-2018 שחברת התעופה רוצה להציע Wi-Fi חינם ומהיר בתוכניותיה. הדבר נבדק בכמה טיסות ב-2019.
 
התקנת מסופי Starlink, הידועים גם בשם אנטנות, צפויה להתחיל בשנה הבאה על פי תוכניות הוואי. חברת התעופה עדיין לא החלה לבדוק את Starlink על מטוס, ויש "בעיות הסמכה שצריך לעבוד עליהן לפני שנהיה מוכנים להפעיל את המוצר", אמר אבי מאניס, מנהל השיווק והתקשורת הראשי של הוואיאן בראיון. "אבל אנחנו בטוחים שיש דרך קדימה בשביל זה".
חברת התעופה סירבה לחשוף את היקף העסקה שלה עם SpaceX ובעבור כמה כסף נסגר המהלך. יש להזכיר כי SpaceX אמרה בשנה שעברה שהיא בקשר עם כמה חברות תעופה כדי לספק שירות טיסה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה