ויראלי

בכירי המשק הישראלי חוגגים בהופעה של זמר האופרה האיטלקי

אנשי עסקים בכירים במשק הישראלי הגיעו למתחם ה- VIP באיצטדיון בלומפילד להופעה של זמר האופרה האיטלקי אנדראה בוצ'לי. בין הנוכחים אפשר היה למצוא את ראש האופוזיציה בנימין נתניהו ורעייתו שרה, מנכ"ל בנק הפועלים דב קוטלר, גבי ואתי רוטר מבעלי קסטרו ועוד
מערכת ice | 
שרה ובנימין נתניהו (צילום רפי דלויה)

אנשי עסקים בכירים במשק הישראלי הגיעו להופעה של זמר האופרה האיטלקי אנדראה בוצ'לי. זמר הטנור שר מגוון סגנונות כמו פופ, פופ אופראי, מוזיקה קלאסית ואופרה.

סיפור חייו של בוצ'לי מעניין: הוא נולד עם גלאוקומה והתעוור לגמרי בגיל 12, אך למרות המגבלה הוא מופיע בכל רחבי העולם בהופעות סולו וגם עם זמרים מפורסמים אחרים. באיחור קל אך אופנתי פתח הזמר את המופע החגיגי שהתקיים באצטדיון בלומפילד בתל אביב יפו, במתחם ה- VIP.
 


בין המכובדים שכיבדו את האירוע אפשר היה למצוא את ראש הממשלה לשעבר וראש האופוזיציה בהווה בנימין נתניהו ורעייתו שרה, כשלצדם אנשי עסקים בכירים במשק הישראלי וביניהם מנכ"ל בנק הפועלים דב קוטלר ואחיו עופר ובת זוגו, משפחת כוזהינוב, משה לוי גיבור ישראל וסיגל אשתו, מוטי ושרה טפרברג מבלי יקב טפרברג, רון חולדאי ואשתו, חנה פריזן ובעלה, דיוויד אלימלך פרידמן - לשעבר שגריר ארה"ב בישראל, גבי ואתי רוטר מבעלי קסטרו ועוד.


גיורא גיור ואתי וגבי רוטר//צילום: רפי דלויה
בין הנוכחים הייתה גם אלונה ברקת שפגשה אלי להב. להב, בשנות ה- 90 ניהל את הפועל ב"ש והשניים החליפו חוויות גם על הניצחון הראשון כשהפועל הייתה בניהולו. להב החמיא לה על הניהול. כמו כן היו גם נציג ישראל לאירוויזיון מיכאל בן דוד, ליאור סושרד ורעייתו טל, קוונטין טרנטינו עם שגריר איטליה בישראל מר סרג'ו ברבנטי, אסתר רדא, גבי ואתי רוטר, ראש העיר רון חולדאי ורעייתו יעל, ג'ייסון אריסון ורעייתו ההריונית אליטל. האירוע החגיגי היה בחסות יקב טפרברג.
 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה