ויראלי

עשרות מיליוני צפיות לבלוגרית טיקטוק: שדרוג היסטרי למדיח כלים

בלוגרית ואם לשני ילדים העלתה לחשבון הטיקטוק שלה פוסט שהפך לוויראלי עם כ-20 מיליון צפיות. הגולשת מעלה סרטונים על שיפוץ הבית ודרכים יצירתיות וידידותיות כדי לחדש במו ידיה את מקום מגוריה. אז איך הפך מדיח נירוסטה אפרורי למדיח ויראלי ששווה מיליון לייקים?
מערכת ice | 
טיקטוק (צילום pixabay ,freepik)
מג היא בלוגרית ואם לשני ילדים, בעלת 56 אלף עוקבים ו-1.7 מיליון לייקים על תכנים שהעלתה בחשבון הטיקטוק שלה @baker.blooms. בחשבון שלה היא מתעדת את השיפוצים והשינויים הצבעוניים והקריאייטיבים שהיא עושה במו ידיה בביתה כדי להתרענן ולהחליף אווירה.
באתר שלה היא כתבה מה מביא אותה להעלות את התכנים: "אנחנו משתמשים בהרבה צבעים כי זה משמח אותנו, ולעתים קרובות אנחנו עושים שינויים בחללים בבית רק כי אנחנו נהנים מזה".
 
הבלוגרית העלתה סרטון שצבר יותר מ-20 מיליון צפיות ומיליון לייקים, בו היא מראה איך היא עושה קסם והופכת מדיח כלים אפרורי ומשעמם עם גימור נירוסטה ל"מדיח אינטגרלי", זהה בצבעו לצבע מתאים לזה בו צבעה את המטבח.
 
אז מה עומד בבסיס לפרויקט של מג? התשובה פשוטה: טפט פשוט ונגיש לכל כיס שהיא מדביקה את הטפט למדיח ומהדקת עם לוח פלסטיק. בהמשך, על הטפט, היא צובעת בשכבת פריימר, ולבסוף היא צובעת ב-3 שכבות צבע הזהה לצבע ארונות המטבח שלה, וכך המטבח שלה מתעצב באותו סגנון.
מג גם מעדכנת את גולשיה בהתפתחויות הפנים-ביתיות לאחר זמן: לדבריה,  אחרי חודש, הטפט הצבוע מחזיק מעמד ללא קילופים וסימני שריטות. 
@baker.blooms
 
@baker.blooms Reply to @kittik73 ONE MONTH UPDATE! Dude, I can’t believe the original video is still going strong 😅 you either love it or hate it and that’s fine. I love it and it’s holding up really well. I do a load of dishes every day or every other day. The front of my dishwasher doesn’t get hot. Nothing has bubbled or peeled. So we’re golden ✨ @baker.blooms @baker.blooms #FORDfortheBuilders #colorfulhome #70saesthetic #eclectichome #diyhomedecor #painteddishwasher #LIKEABOMBSHELL #itsjustpaint ♬ original sound - Kiana and Brianna
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה