ויראלי

הזמינה כיסא מאמזון, לא תאמינו מה מצאה בתוך החבילה

ג'ן בגאקיס בסך הכל הזמינה כיסא מענקית המשלוחים, אך להפתעה שקיבלה בתוך החבילה היא לא הייתה יכולה לצפות: "אני מבועתת ומבולבלת. אין לי מילים"
מערכת ice | 
בקבוקון דם (צילום צילום מסך מטוויטר)
הפתעות בדואר הן תמיד דבר נחמד, למעט כאשר מדובר בבקבוקון של מה שנראה כמו דם אנושי. זה בדיוק מה שקרה לג'ן בגאקיס, שטענה שהזמינה כיסא עור מאמזון, אבל אז מצאה תוספת מטרידה לחבילה כשהיא הוציאה אותו מהקופסה.
"אם הייתי אומרת לכם שכיסא העור שהזמנתי מאמזון היה ארוז עם בקבוקון לאיסוף דם ש...מלאה, הייתם מאמין לי?" שאלה בגאקיס בפוסט שהפך לוויראלי במיוחד בטוויטר. "כי לי אבדו ה - - - מילים. אני מבועתת כמו שאני מבולבלת", הוסיפה בגאקיס לצד סרטון בן 24 שניות בו נראה בקבוקון הדם שקיבלה בתוך החבילה. 
"אני כל כך לא מוכנה לסוג זה של כאוס", היא צייצה בתגובה לתגובות על הפוסט. מאוחר יותר עדכנה בגאקיס את העוקבים בסאגת הדם שלה, בטענה שהיא שמעה בתחילה מאמזון, אך לפי הדיווחים לא שמעה מהם שוב. מאז שצייצה לראשונה את הסרטון, הציוץ של בגאקיס צויץ מחדש יותר מ-3,500 פעמים והגיע ל-48,800 לייקים.
בסרטון שפורסם באינטרנט, בגאקיס מצלם את קופסת הקרטון על הרצפה, מראה חלקי כיסא עטופים בניילונים על הרצפה לפני שהיא מציגה את הבקבוקון היחיד בקופסה, שנראה, אכן, מלא בדם.
"אמזון שלחה לי אימייל אתמול בלילה ואמרה שזה 'מטפלת בזה בדחיפות גבוהה' אבל לא שמעתי כלום מאז. אז... השפל (הבקבוקון) נמצא באותו מקום מאתמול בלילה", כתבה בתגובה למגיב אחר. "פשוט סגרתי את הקופסה ונתתי לה קצת שקט ושלווה", אמרה על חבילת הבונוס שכנראה עדיין לא נגעה בה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה