קריירה ולימודים

אילון מאסק שוחח עם עובדי טוויטר, זו השאיפה שלו

לפני שהוא משלים את השתלטותו על הרשת החברתית בעסקה של 44 מיליארד דולר, האיש העשיר בעולם ערך דיון עם עובדי החברה. על הפרק: גל הפיטורים, חופש הביטוי ולכמה משתמשים "אמיתיים" הוא שואף להגיע?
מערכת ice | 
טוויטר, אילון מאסק
אילון מאסק פנה אתמול (חמישי) לעובדי טוויטר לקראת רכישת החברה ב-44 מיליארד דולר. מנכ"ל טסלה ו-SpaceX הסכים לרכוש את החברה מוקדם יותר השנה, אך מאז הביע מה שנראה כהיסוס לגבי העסקה, בטענה כי הרשת החברתית לא חשפה במדויק את מספר חשבונות המזויפים או הספאם בשירות. הנה כמה מהתשובות לשאלות עובדים, לפי אדם שצפה בשיחת וידאו שבה דיבר מאסק.
על פי המקור שנכח בדיון של מאסק עם העובדים, עושה רושם כי רוב התגובות בקרב העובדים היו שליליות למדי, שכן הם חוששים מכל נושא גל הפיטורים שעומד על הפרק, כמו גם נושא העבודה מרחוק, התמקדות מופחתת במתן תוכן והכלה ומדדי גיוון. בנושא הפיטורים אמר מאסק כי אלו יהיו תלויים במצבה הפיננסית של הרשת החברתית תחתיו. מאסק אמר שחייבת להיות רציונליזציה מסוימת במספר העובדים, אחרת טוויטר לא תוכל לצמוח.
בנושא המשתמשים הפיקטיביים, מה ש"תקע" את העסקה על רקע דרישתו של מאסק לשפר את יכולותיה של טוויטר לגלות כמה משתמשים אמיתיים בדיוק כוללת הפלטפורמה, מאסק רוצה שטוויטר תגיע למיליארד משתמשים פעילים מדי יום. על פי דבריו, הצלחה בטוויטר תבוא לידי ביטוי בעלייה משמעותית במספר המשתמשים הפעילים היומיומיים, שעשויה להגיע למיליארד משתמשים. 
בנושא חופש הביטוי בפלטפורמה, נושא עליו חזר מספר פעמים לאחרונה, אמר המיליארדר כי צריך לאפשר לאנשים להגיד כל מה שהם רוצים, אבל זה לא אומר שטוויטר צריכה לקדם את זה. אם זו התבטאות שהיא מזיקה לאדם מסוים אך חוקית, יש לאשר אותה. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה