ויראלי

דון לני גבאי במתקפה על הרבנות: "מזלזלים, הרגשתי מצורעת"

דון לני גבאי הגיבה לסערת הנידה ושיתפה על חוויה קשה לטענתה שעברה כשהלכה לטבול במקווה לפני שהתחתנה: קיבלתי יחס מזלזל. יותר נכון להגיד, לא קיבלתי יחס בכלל. הרגשתי לא שייכת לדת ושדוחקים אותי החוצה, על מה ולמה?"
מערכת ice |  4
דון לני גבאי (צילום סופרפארם)
דון לני גבאי, השחקנית והמנחה, שיתפה בחשבון האינסטגרם שלה על חוויה שעברה כשביקרה לפני החתונה שלה במקווה כדי לטבול, וסיפרה שם על יחס מזלזל מאוד לטענתה. המתקפה של לני גבאי הגיעה בעקבות סערת הנידה כשסרטוני השיתוף של הסלבס שהן שומרות נידה, מומנו על ידי אשת עסקים חרדית.
"כל הסיפור הזה עם הנידה (שאגב גם לי בזמנו הציעו את שיתוף הפעולה הזה) רק הזכיר לי את הרגע הזה שרציתי להיטבל במקווה פעם ראשונה לפני החתונה שלי ושל עופר, אבל בגלל שלא באתי עם הטופס דרך הרבנות (כי לא התחתנו דרך הרבנות) קיבלתי יחס מזלזל. יותר נכון להגיד, לא קיבלתי יחס בכלל", פתחה לני גבאי.
 
השחקנית המשיכה: "ישבתי בתוך החדר ערומה, מחכה שמישהי תבוא להסביר לי מה עושים (כאמור פעם ראשונה שלי), מצלצלת בפעמון ואף אחת לא נכנסת. אחרי רבע שעה בערך וארבע צלצולים בפעמון, נכנסת מישהי ואומרת לי בסוד בלי שאף אחת תראה 'אני לא אמורה להסביר כי לא באת דרך הרבנות, תעשי ככה וככה וכה' וברחה מהחדר".
גבאי סיכמה את החוויה הרעה לטענתה שעברה: "הרגשתי מצורעת, הרגשתי לא שייכת לדת, הרגשתי שדוחקים אותי החוצה, על מה ולמה? כי בחרתי שלא להתחתן עם בן הזוג שלי דרך גוף שלישי? כי בחרנו להתחייב אחד כלפי השנייה ולא עם אף אחד אחר? אני פחות ממישהי שכן יש לה טופס מהרבנות? קטונתי להחליט אם זה ראוי או לא ראוי לקדם את הדת עבור כסף, כל אחת והחלטותיה שלה. אבל ידעתי שאני לא אעזור לקדם מקום שדחה אותי גם לא תמורת הרבה מאוד כסף".
 
אדוה דדון הותקפה בצילומי תחקיר | ארכיון
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    ....
    ... 07/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד דון!!!!! מלכה!!!!!!!!!!!!!!!!!
    סגור
  • 3.
    צביעות
    צאצא יהודי 06/2022/30
    הגב לתגובה זו
    1 1
    פסיכית תעשי מה שאת רוצה אבל למה אנחנו צריכים לקרוא את הטימטום שלך, יאללה הביתה.
    סגור
  • 2.
    אין לכם גבולות לדבר עם על המקווה
    שולה 06/2022/30
    הגב לתגובה זו
    1 1
    פשוט הזוי שכל דבר של הלכה הופך להיות ללעג. מליוני נשים הולכות למקווה ומרגישות חוויה עילאית . גם אני הלכתי, קיבלתי יחס מושלם וזה מה שחיזק את הזוגיות בינינו. אז בלי למכור ספוורים על מקרה אחד בודג אם והיה
    סגור
  • 1.
    מקווה
    הילה 06/2022/30
    הגב לתגובה זו
    0 3
    על מה ידברו מחר אם הגיעו לשיחות על המקווה ? לאן הגענו תעצרו!!!
    סגור