ויראלי

ביש עתיד לא מתרגשים מיואב קיש ומגיבים בציניות לדבריו

לאחר ההתבטאות החריגה של ח"כ יואב קיש בנוגע להליך מינוי הרמטכ"ל והבטחתו לפטר את היועמ"ש ברגע שהליכוד יחזרו לשלטון, במפלגת יש עתיד מיהרו להגיב, ולא בהכרח בכעס
מערכת ice |  2
יואב קיש (צילום אתר הכנסת)
כאשר ממשלת המעבר בראשותו של יאיר לפיד כבר נכנסה לפעולה והזירה מתחממת לקראת הבחירות הצפויות בנובמבר, הקרב הגדול בין הממשלה היוצאת לבין האופוזיציה מסתמן כעת כקרב על מינוי הרמטכ"ל.
    
הערב חבר הכנסת מטעם מפלגת הליכוד, יואב קיש, לשעבר סגן שר הבריאות, התייחס לסוגיה בציוץ שהעלה בטוויטר: "אם היועמ"שית תאשר מינוי רמטכ"ל לממשלת מעבר - המשמעות הישירה תהיה דווקא כלפיה ולמעמדה. רק יועמ"שית "מטעם" תאפשר זאת ולכן במידה ותפעל כך היא תוחלף מידית שנחזור לשלטון".
   
דבריו החריפים של ח"כ יואב קיש עוררו סערה ברשתות החברתיות. הראשונים להגיב לדברי ח"כ מהליכוד היו מפלגתו של ראש הממשלה יאיר לפיד. ביש עתיד הגיבו דרך חשבון הטוויטר הרישמי של המפלגה וכתבו בציניות: "אז זהו, שלא תחזור לשלטון".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    התקשורת הממוסדת - מגינה על ממשלת השינוי לר-ע-ה
    ארנון תל-אביבי 07/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עוד יציאה מוטרפת של הפרזנטור יהיר לפיד . על תומך טרוריסטים שחטף התקף לב בזמן "אקט" עם "אשת מקצוע" ברח' סנהדרין בבאר-שבע. לפיד הספיד אותו- "נפל בקרב" . ה"נפל בקרב" לא רצה שימצאו אותו בביתה של "אשת המקצוע" לכן ביטל את המד"א שהזמינה . "ה"נפל בקרב" הלך בקושי למכוניתו , עשה תאונה עצמית ומת 9/2021
    סגור
  • 1.
    גנץ ותומכיו מנעו שנים מינוי מפכ"ל למשטרה בממשלות המעבר (ל"ת)
    איתן 07/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור