ויראלי

פאולה רוזנברג מרגשת: "הייתי הופכת למשותקת ואילמת"

המגישה של תכנית הבוקר בקשת 12 סיפקה מבט למאחורי הקלעים של מצעד האמהות בבגדי הים וטענה: "אם הייתי חיה על פי הדעות שלכם.ן לגבי המעשים והמילים שלי - הייתי הופכת משותקת ואילמת, לא הייתי מסוגלת לעשות דבר. הדעות שלך הן לא באחריותי!"
כפיר אדר | 
פאולה רוזנברג בביקיני (צילום צילום מסך קשת 12)
זוכרים את המחאה היצירתית שארגנה פאולה רוזנברג, מגישת תכנית הבוקר בקשת 12? קשה שלא לזכור את מצעד האמהות בבגדי הים באולפן, במסגרת המהלך למאבק על השיח נגד עדן בן זקן שהעלתה תמונה באינסטגרם.
רוזנברג פנתה לעוקביה באינסטגרם והעלתה סרטון של 'מאחורי הקלעים' ובו התיעוד רגע לפני 'מצעד התעוזה: "'אם לתרגם באופן חופשי את בילי אייליש המלכה: יש מי שישנאו את מה שאני לובשת, יש כאלו שיעופו על זה! יש כאלו שישתמשו בהערות על הבגדים כדי לבייש אחרות".
 
עוד כתבה: "אבל מה שבטוח זה, שאם הייתי חיה על פי הדעות שלכם.ן לגבי המעשים והמילים שלי - הייתי הופכת משותקת ואילמת, לא הייתי מסוגלת לעשות דבר. הדעות שלך הן לא באחריותי!".
 
כזכור, באותו היום כתבה רוזנברג: "היום החלטתי לעשות משהו אחר: חגגנו את הגוף שלנו בלי להתנצל, בלי להסביר למה מותר לנו, בלי לענות למי שחושב שאסור לנו. לפעמים התשובה הטובה ביותר היא להמשיך להיות אנחנו. זה מנצח הכל".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה