ויראלי

מתמודדת המירוץ למיליון: איני בקשר עם הילדים של בעלי

העוקבים של יוכי אפוליאון לא מרפים ממנה בעניין הקשרים המשפחתיים. כעת היא חשפה פרטים חדשים על משפחתה ואמרה כי ילדיה אינם בקשר עם אחיהם החורגים, הילדים של בעלה
מערכת ice | 
יוכי ולינור במרוץ למיליון (צילום רשת 13)
כוכבת הריאליטי יוכי אפוליאון, משתתפת המירוץ למיליון בעבר, פתחה בסטורי באינסטגרם שלה סשן של שאלות ותשובות עם העוקבים, וגילתה שמה שהכי מעניין אותם הוא המצב המשפחתי שלה.
אפוליאון, חרדית לשעבר, מנהלת מערכת יחסים כבר כמה שנים עם איש עסקים המבוגר ממנה ב-25 שנה. יחד הם מגדלים שלושה ילדים, בעוד לאיש העסקים יש שני ילדים מנישואין קודמים. אפוליאון נשאלה האם היא שומרת על קשר עם שני הילדים של איש העסקים, וענתה נחרצות – "לא."
 
למרות שהיא נמצאת עם יוסי, איש העסקים, כבר כמה שנים, הביקורות עליה ברשתות עדיין ממשיכות. יוסי הוא בן 59 לפי מה שאישרה, וחשפה עוד כי הם הכירו ברומניה. עוד היא כתבה כי ילדיהם המשותפים לא נמצאים בקשר עם אחיהם החורגים, מה שהעלה כמה סימני שאלה לגבי טיב הקשרים המשפחתיים של בעלה.
נזכיר כי בפברואר האחרון, לאחר ביקורות מהעוקבים, ביקשה אפוליאון להתרכז בדברים אחרים ולא בחייה האישיים, "פעם אחת ולתמיד, נשמות תפסיקו לשלוח לי הודעות על הזוגיות שלי, על פער הגילים, שאלות של בן כמה, למה ואיך. אף אחד לא חי איתי, מה המידע ייתן לכם? לאן תתקדמו איתו? יום המשפחה שמח".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה