ויראלי

הצל התפוצץ על 'סרוגים': "אתם נדפקתם?", מה הציע חצרוני?

הראפר זעם על האתר למגזר הדתי בעקבות אייטם על אושיית הרשת: "מה עובר עליכם? אייטם מפרגן לאדם שצוחק על חללי צה"ל, עוזרים לתומך BDS אנטי ציוני להגשים פנטזיות, מחפשים אורחים לתוכנית של גזען?", חצרוני הציע פשרה
מערכת ice |  1
אמיר חצרוני, הצל - יואב אליאסי (צילום יוטיוב/ אונליין tv, פלאש 90/ שריה דיאמנט)
מלחמה ברשתות החברתיות. הצל, יואב אליאסי, יצא נגד האתר סרוגים בעקבות אייטם שהעלו על הפרופסור ואושיית הרשת אמיר חצרוני שרק רוצה לראיין מישהו לתכניתו באונליין TV.
הצל כתב נגד סרוגים: "תגידו לי אתם שם בסרוגים נדפקתם? מה עובר עליכם שם? אתם כותבים אייטם מפרגן לאדם שצוחק על חללי צה"ל, עוזרים לתומך BDS אנטי ציוני להגשים פנטזיות, מחפשים אורחים לתוכנית של גזען?".
 

.
עוד הוסיף הראפר: "זה אדם שרק לאחרונה ביזה את הלוחם שנרצח עמית בן יגאל ז"ל ואתם מציגים אותו כאילו היה איזה סלב מן המניין. מאז ממשלת השינוי והריפוי של בנט משהו מאוד השתבש אצלכם וזה מאוד מאכזב תיתאפסו מה אתם מציגים אותו כאדם לגיטימי? מה עובר עליכם?".
 
חצרוני הגיב לאחר מכן: "חצרוני כתב: "הדבר הכי חשוב בעיניי - אפילו יותר מהחזרת השטחים וגריטה של הציונות, זה חופש ביטוי. לכן, אשמח לראיין את הצל כמו שראיינתי אמש אינטלקטואלית ימנית קיצונית שמתנגדת למצעדי גאווה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חצורני
    דוד 07/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא צריך להתייחס אלו חצורני מחפש במה למה אנשים כאילו אין כולם בחיים מחפשים יחס עדיף לא לתיחס אולי הוא ישים חבל התאבד
    סגור