ויראלי

משתתפת האח הגדול השנויה במחלוקת מקבלת תמיכה: "היא רק ילדה"

משתתפת העונה הנוכחית של האח הגדול חוטפת עוד ועוד הכפשות בלי שתדע על כך, וכעת מקבלת הגנה מדניאל גרינברג: "תפסיקו לשפוט, יש לה הורים בחוץ שצריכים להישאר חזקים"
מערכת ice | 
דיאן שוורץ (צילום אינסטגרם/ דיאן שוורץ)
מתמודדת האח הגדול המדוברת ביותר, דיאן שוורץ, עוררה כבר לא מעט סערות בתקופה הקצרה שלה על המסך שלנו. ההתבטאויות השנויות בחלוקת שלה כבר סיבו אותה עם החברות שעברה איתן, וגם גרמו לכמה סלבס להתבטא נגדה. היום היא מקבלת תמיכה ממתמודדת האח הגדול לשעבר, הדוגמנית דניאל גרינברג.
גרינברג ביצעה סשן שאלות ותשובות עם העוקבים בסטורי שלה באינסטגרם, "נכון או לא נכון", ונשאלה בין היתר אם היא "לא סובלת את דיאן כמו רוב העם".
 
"לא נכון!" אמרה גרינברג, "אני נוטה להאמין שהיא עוד ילדה ועדיין לא בוגרת מספיק כדי לעשות הפרדה בין דברים ולנהל סיטואציות בדרך נכונה. תפסיקו לשפוט וגם אם יש לכם מחשבות ודעות שליליות לא תמיד צריך לשתף ברשתות!"
עוד היא אמרה, "לילדה הזאת יש הורים שריבונו של עולם צריכים להתמודד עם ביקורת על הבת שלהם, ועדיין להישאר חזקים מול הדבר הזה. באמת תעצרו תנשמו ותחשבו אם זה נותן לכם משהו לכתוב דברים מעליבים על מישהו"
 
כזכור, גורמים בתעשיית האופנה והבידור הסבירו בסוף השבוע לעיתון ידיעות אחרונות שההתנהלות של דיאן שוורץ בבית האח הגדול דומה לזו שראו על סטים. קולגה של שוורץ מספרת: "דיאן בחיים כמו שאת רואה ב'אח'. מה שקרה לה עם טליה או עם ריוואה? זה אותו דבר שראיתי שקורה לה על סט עם דוגמניות, היא הקטינה אנשים".
"כמו שהיא אמרה ב'אח', 'אף אחד לא מעניין אותי, אני הכי כוסית', היא אמרה את זה גם על סטים ומשדרת את זה לדוגמניות ולאנשי צוות. פעם היא אמרה למאפר, 'איפרת אותי מהמם אבל אתה מבין שאני לא יכולה לעקוב אחריך?' כי הוא לא מספיק מוכר, לא מספיק ברמה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה