ויראלי

מגישת רשת 13 מתפוצצת: "אל תנסו לנחש את עמדותיי הפוליטיות"

מירי מיכאלי שיתפה שיחה שלה שבה ספגה ביקורת על שיתוף דבריו של אלי אבידר וטענה: "אני אולד סקול, לא רוצה שיידעו, זה שפעם קוראים לי ימנית ופעם שמאלנית משמח אותי"
מערכת ice |  2
מירי מיכאלי (צילום מתוך האינסטגרם)
מגישת 'העולם הבוקר' ברשת 13, מירי מיכאלי, הציגה בסטורי שלה סיפור מעניין הנוגע לעמדותיה הפוליטיות, זאת לאחר שנשלחה אליה הודעה שקישרה אותה לתמיכה כביכול במסרים של אלי אבידר.
בהודעה נכתב למיכאלי: "זהו, שלא יודעים, אבל כשעשית שר לסטורי של אלי אבידר, זה הרגיש שאתה תומכת בדבריו. הכוונה שלי הייתה טובה כי פתאום ראיתי את הסטורי הזה שמהצד נראה תומך במשהו, והיה נראה לי שיכול לך כמקל בגלגל".
 
מיכאלי השיבה להודעה: "אני עושה שר לתיוג של כל מרואיין שהיה אצלי. היית יכולה לחשוב שדעותיי הפוכות לאור השאלות הקשות שהצגתי בפניו. מציעה לנסות לא לנחש את דעותיי הפוליטיות, אני עובדת רק אצל הצופים שלי, שהם אזרחי המדינה".
בסטורי כתבה בתקיפות: "אל תנסו לנחש מה הן דעותיי הפוליטיות, לא תצליחו. אני אולד סקול ככה, עיתונאית שלא רוצה שיידעו. מי שעוקב אחריי יודע שאני מקשה על כולם במידה שווה. וזה שפעם קוראים לי ימנית ופעם שמאלנית משמח אותי מאוד, כי זה אומר שאני שואלת שאלות טובות, לא מפוזיציה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לא צריך לנחש סמולנית עלוב
    אילנה 08/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איל שהיא מופיעה סוגרת איגס דוחה
    סגור
  • 1.
    ממש קשה לדעת,מצביעה לפיד בטוח או עבודה (ל"ת)
    אסולין 08/2022/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור