ויראלי

חתונה מהגיהנום: החתן הקרין סרטון של הכלה בוגדת עם הגיס

החתן נקם במי שהייתה אמורה להיות אשתו לעתיד כשחשף סרטון בו היא מבלה במיטה עם בעלה של אחותה הכורעת ללדת
מערכת ice | 
חתונה (צילום PIXABAY)

סרטון שהפך לוויראלי מציג תיעוד של חתן החושף את הרומן של כלתו ביום חתונתם על ידי השמעת סרטון עם דירוג 'למבוגרים בלבד' כשנתפסה במיטה עם גבר אחר, סרטון שהותיר את האינטרנט בהלם ואת המשפחה מפורקת.

האורחים של הזוג הטרי בסין צפו באימה בסצנת חדר שינה בהשתתפות הכלה והגיס של בעלה הטרי, הנשוי לאחות שנמצאת בהיריון מתקדם, מתנגנת מתוך המקרן באולם בקבלת הפנים של בני הזוג.
 



לאחר מכן האישה המושפלת זורקת את זר הפרחים שלה על בעלה כשהוא נשמע צועק: "חשבת שלא ידעתי על זה?" הקליפ במקור הפך ויראלי ב-2019, אך לאחרונה שותף שוב ב-TikTok שם הוא זכה לכמעט שישה מיליון צפיות ואלפי תגובות של צופים זועמים.

"כלה בוגדת", כתוב בסרטון. בטקסט שנכתב על גבי הצילומים נכתב: "החתן השמיע סרטון של אשתו בוגדת בו עם בעלה של גיסתה ההרה לעיני כולם". אבל התגובה על מעשה הנקמה של החתן הותירה את משתמשי המדיה החברתית מפולגים. רובם היו בצד של הגבר, וקבעו שהכלה "קיבלה את מה שמגיע לה".
"הנקמה הטובה ביותר - מול כל המשפחה והחברים שלהם", הגיב אחד המשתמשים. "כנות, אני כזה קטנוני והייתי עושה את זה ב-1000 אחוז", אמר אחר. "אדם עמד שם וידע את הפורענות שהוא עומד לגרום", כתב מישהו אחר. עם זאת, אחרים היו מבולבלים מדוע האיש בכלל הגיע עד החתונה.


Chinese bride affair


"אז למה הוא בזבז את כל הכסף הזה על החתונה?" כתב אדם אחד. רבים ניסו להסביר את המהלך, וקבעו שקשה מאוד להחזיר פיקדונות ממקומות לחתונה ברגע שהוזמנו. "אולי הוא גילה מאוחר מדי וצריך לשלם על החתונה בלי קשר לשאלה אם הם ניתקו אותה", נימק אחד. "והיא זו שמתעצבנת בסוף?" כתב אדם אחד.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה