ויראלי

הסוף לעובדי רשתות השיווק? פיתוח חדש ביפן כבר בדרך

המחסור הכבד בכוח אדם ברחבי העולם מאלץ את רשתות השיווק לדאוג לפתרונות, אמש (שלישי) פורסם כי רשת שיווק ענקית ביפן חתמה על שיתוף פעולה עם חברה המייצרת רובוטים אשר יחליפו את העובדים ובארצות הברית כבר מביעים עניין
מערכת ice | 
סופרמרקט (צילום פלאש 90/ יוסי אלוני)
חנויות רבות מדווחות על מחסור כבד בכוח האדם אשר גורם להן לירידה במכירות החברה וכתוצאה מכך להפסדים רבים, כעת ייתכן כי נמצאה בעיה למשבר החמור. חברת הייטק היפנית – Telexistence העוסקת בפיתוח רובוטים הודיעה כי הצליחה לייצר רובוטים אשר מסוגלים להחליף את העובדים בסופר- מרקטים. על פי דיווחים רשתות שיווק גדולות בארצות הברית כבר הביעו עניין במוצר ומסתמן כי רכישה המונית בדרך.
  
למעשה במספר רשתות שיווק ביפן הרובוטים כבר נכנסו לפעולה. אמש (שלישי) פורסם כי אחת מרשתות הסופרים הגדולה ביפן - "FamilyMart", אשר מחזיקה ביותר מ- 16,000 חנויות ברחבי המדינה האסייתית כבר חתמה על שיתוף פעולה עם החברה.
 
על פי פרסומי החברה המייצרת ה"עובדים החדשים" מסוגלים להתמודד עם לחץ גובה ביעילות כל זאת כמובן ללא צורך בהפסקה. בנוסף לכך הרובוטים מאומנים להתמודד עם תנועות שחוזרות על עצמן, אך "במקרים נדירים" כאשר הם מחשבים לא נכון או פריט נופל, עובדי Telexistence יכולים לשלוט ברובוט באמצעות משקפי מציאות מדומה, אמרה החברה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה