ויראלי

כוכבת הטיקטוק חשפה: זה הטריק שהמאפרות לא סיפרו לכן

כוכבת טיקטוק העוסקת באיפור, חשפה טריק קטן בסרטון קצר שהפך ויראלי והסעיר את הרשת ואת עוקביה. זה הטריק שנחשף
מערכת ice | 
קוסמטיקה (צילום vecteezy, freepik)
משפיענית ומאפרת מעוררת סערה גדולה ברשת, בעקבות תרגילי האיפור המתוחכמים שלה שחשפה היוצרים אשליה אופטית שעיניה הן בצורות שונות לחלוטין.
"אתם רוצים לראות משהו סופר מטורף?", שואלת מומחית היופי הוותיקה מלאני, המוכרת ליותר מ-51,000 העוקבים שלה ב-TikTok בדיגיטל בתור @Melbellles, בסרטון המגמתי שלה.
בפוסט ויראלי שיש לו יותר מ-5.4 מיליון צפיות, נראית מלאני - שטוענת כי עבדה כמאפרת בניו יורק ובניו ג'רזי במשך עשר שנים - מכסה את עינה השמאלית בידה תוך שהיא שומרת על עין ימין גלויה.
עינה הימנית מכוסה בריסים מלאכותיים, אייליינר עבה על העפעף ותוחם בהיר לאורך שולי המכסה התחתון. "תמיד הכרנו את הפילוסופיה הזו שהעיניים שלך נראות גדולות יותר, כמובן, כשיש לך תוחם עבה יותר בחלק העליון, ללא כנף וצבע בהיר או קונסילר בהיר יותר על קו העין", אמרה.
"זה מה שהם מכנים עין איילה," המשיכה מלאני בכדור הרחבה והמסנוור שלה. "זה עושה את העין מאוד גדולה, מאוד מבריקה".
לאחר מכן, כיסתה את עינה הימנית בידה, וחשפה את השמאלית בגזרה אלגנטית יותר ובגוון כהה יותר.

"זה מה שהיו קוראים לו עין שועל. עכשיו קוראים לזה עיני סירנה", היא הסבירה וציינה שציירה את האייליינר שלה והוסיפה כנף - הרחבה של האייליינר שמורחת על העפעף העליון כקו דק ואלכסוני שנמתח מעבר לזווית העין.
"אז זה הופך את העין להרבה יותר קטנה, הרבה יותר מוארכת, בצורת שקדים", אמרה מלאני. "מה שאתה עושה זה לשים כנף גבוה מאוד בקצה, ואז אתה משאיר רווח קטן באמצע, מרחיב את התוחם מעבר לפינה הפנימית של העין שלך כדי שהעין תיראה הרבה יותר ארוכה".
לאחר מכן היא חשפה את שתי עיניה, ואפשרה לצופים הוירטואליים לקבל מבט זה לצד זה בשני המציצים המתנגדים לה.
 
"כמה מטורף ההבדל?" שאלה והוסיפה שהיא הצמידה לעינה השמאלית חצי ריס, או רצועת ריסים מלאכותיים המכסה רק את הפינה החיצונית של המכסה. בצד ימין, היא סטר על מלקות. "אתה יכול לראות את ההבדל בצורת העיניים שלי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה