ויראלי

איציק סעידיאן תומך באחותו להתגייס לצה"ל

סעידיאן ליווה את אחותו הקטנה לבקום ופרסם פוסט מרגש לכבוד האירוע: "מתרגש מהרגע הזה במיוחד, אחרי השנה שעברנו"
מערכת ice | 
איציק סעידיאן (צילום מסך חדשות 12)
איציק סעידיאן, שכזכור ריגש את מדינת ישראל על רקע החלמתו לאחר שהצית את עצמו כאקט של מחאה ותסכול על רקע הטיפול הכושל בו כהלום קרב מצידה של מערכת הביטחון, בירך את אחותו לרגל הגיוס שלה לצה"ל, בפוסט מרגש באינסטגרם. כך הוא כתב: "אחותי הקטנה, זו שצובעת את חיינו בצבעים של שמחה וצחוק. לא מאמין שאת מתגייסת, אני מתרגש מהרגע הזה במיוחד, אחרי השנה שעברנו. מאחל לך יפה שלי שתהני מהתקופה זו של חייך, שתדעי לקחת משם את הדברים הטובים ולצמוח מהם, להכיר חברים לחיים. סומך עלייך שתבחרי בדרך שנכונה לך".
"התרמיל שלך מלא בחכמה, בשמחה, צחוק, נתינה ובטוח שתפזרי את אבקת הקסמים שלך על כל מי שתפגשי. תזכרי: מה שלא הורג אות, מכשל אותך! ותזכרי שאת כל כך מיוחדת, יפה שלי. שולח לך חיבוקים ונישוקים רבים ואני פה תמיד בשבילך, אחיך הגדול, יצחק", הוסיף סעידיאן.
לפני כחודשיים, סעידיאן הפתיע את עומר אדם, כאשר הגיע להופעה של הזמר. הוא אף הגיע אל מאחורי הקלעים, שוחח עם אדם והצטלם איתו. מי שהעלתה את התמונה לרשתות החברתיות של השניים, הייתה אור לוזון, הסטייליסטית של עומר אדם וביתו של איש העסקים עמוס לוזון, אשר כתבה לצד התמונה: "רגע מרגש שקרה לפני כמה דקות, איציק סעידיאן הגיע להופעה של עומר", וצירפה לב אדום לכיתוב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה