ויראלי

אביב אלוש מתפוצץ: "כל הגוף שלי מתכווץ וכואב"

השחקן עצבני על חוגגי הכריסמס בישראל, אבל משדר מסר אופטימי: "עם ישראל לא טיפש הוא יתעורר. מי שהחזיק באמונה - בסוף יעלה למלכות"
מערכת ice | 
אביב אלוש (צילום אינסטגרם)

בכל שנה מחדש עולה הדיון על "חנוכריסמס". לצד החנוכייה, מספר לא מועט של ישראלים מציבים את עץ האשוח המפורסם של החג הנוצרי. וכמו בכל שנה, ישנם גם סלבס ואושיות שיוצאת בעד/נגד המנהג שיובא לישראל.

הפעם זהו השחקן והאמן המתחזק אביב אלוש, שהקדיש את פוסט "פרשת השבוע" השבועי שלו ליהודים שחוגגים את הכריסמס. נזכיר, כי רק לפני חודשיים התרחש אותו דיון על חג "ליל כל הקדושים" שחגגו מספר ישראלים בתחפושות.
אלוש פתח בסיפורו של יוסף הצדיק בפרשת השבוע "מקץ", ששמר על אמונתו במשך שנים בתוך העם המצרי. לאחר מכן עבר למסר: "ובימינו מה? כמה בלבול ודווקא בחג של ניצחון האמונה לאט לאט רואים את העצים של חג המולד מבצבצים להם במחוזות הסטורי, כל פעם שאני רואה דבר כזה כל הגוף שלי מתכווץ וכואב ועצוב..."
 


 

"הסבים והסבתות שלנו נלחמו בכל מקום ומקום תחת איומים לקיים את חנוכה את השבת ושאר החגים לשמור על הזהות היהודית שלהם", המשיך, "ועל הסיפור אותו קיבלו מאבותיהם ולא ויתרו ומסרו נפש על זה... ועכשיו...? את מי זה מעניין? כולה עץ עם נצנצים מה הסיפור?"

"זה בדיוק הסיפור! ככה החדירו לנו לתודעה שזה מגניב ובקטנה וכל העולם חוגג את זה ולאט לאט זה מחלחל פנימה ומשפיע ונכנס אלינו ומנסים למכור לנו שהחושך הוא האור והאור הוא החושך אבל עם ישראל לא טיפש הוא יתעורר ונכון זה כואב אבל אני יודע דבר אחד שבסוף בסוף המעטים, כל אלו שהחזיקו באמונה ולא התפתו לכל מלכודות הדבש השטחיות האלה ושמרו על מה שקיבלו מדורי דורות, ביום אחד וברגע אחד בדיוק כמו יוסף הם יעלו מהבור ישר למלכות מעטים מול רבים האור אל מול החושך האמת אל מול השקר...בסוף הטובים מנצחים 🤘🏽"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה