ויראלי

השיחה בין הנסיך הארי לוויליאם על מייגן מרקל: "גסה, שוחקת"

בעמודים חדשים, שהודלפו מספרו החדש של הנסיך הארי, נחשף שהוא ואחיו יורש העצר ניהלו וויכוח שהפך במהרה לפיזי והכול בעקבות מייגן מרקל
מערכת ice | 
הנסיך וויליאם והארי (צילום פייסבוק)
הבוקר דיווחנו שעמודים ספורים מהספר הביכורים של הנסיך הארי הודלפו לגופי תקשורת שונים. אלו חשפו שאחיו הגדול ויליאם ואשתו קייט עודדו אותו ללבוש את תחפושת הנאצי השערורייתית כשהיה בן 20. כעת, עמודים נוספים חושפים אירוע פיזי ואלים שהתרחש בין האחים בשנת 2019.
ההדלפות החדשות חושפות בשנה זו שני האחים ניהלו שיח על מייגן מרקל, אשתו ואם ילדיו של הארי, וכי ויליאם הגדיר אותה בתור אישה "קשה" ו"גסה". הוויכוח הפך לקיצוני לאחר שוויליאם לכאורה תפס את אחיו הצעיר בצווארון החולצה והטיח אותה ארצה. לאחר שהארי קם הוא דרש מאחיו שייצא וזה דרש ממנו להכות אותו בחזרה. אחר כך האח הבוגר חזר לחדר והתנצל.
 
בשלב מאוחר יותר טוען הארי שאחיו הגדול ביקש ממנו לא לספר על האירוע למייגן אך הארי כמובן לא יכול היה להימנע מלספר על כך לאשתו, וזו הביאה אכזבה רבה מהמקרה.
כאמור, הבוקר דווח על מקרה אחר שתואר בספר - מקרה שהנסיך מכנה בתור אחת הטעויות הכי גדולות בחייו. בשנות ה-20 לחייו הנסיך הארי לבש תחפושת נאצי למסיבה שהלך אליה ועורר זעם רב בכל העולם. כעת הוא חושף לכאורה שמדובר בעידוד עיקש של אחיו הגדול ואשתו (חברתו דאז) קייט מידלטון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה