ויראלי

טום קרוז מגשים חלום: צפוי לצלם סרט בחלל בתקציב עתק

טום קרוז מתכנן לצלם סצנות בסרט חדש שלו שעתיד להצטלם בקרוב על החלל. נאס"א צפויה לשתף פעולה, אבל האם קרוז בעצמו יבצע את הפעלולים על החלל?
מערכת ice |  1
הסרט אהבה בשחקים (צילום יוטיוב/ Paramount Pictures)
אסטרונאוטים מבלים שנים באימונים קפדניים לפני שהם עושים את המסע הראשון שלהם לחלל. ולפני שהם הופכים לאסטרונאוטים, בדרך כלל יש להם כבר שנים של ניסיון בתחומים קשורים, כמו הנדסה, גיאולוגיה, אווירונאוטיקה, פיזיקה, רפואה וביולוגיה, כאשר לרבים מהם יש לפחות דוקטורט, ואחרים עברו דבר או שניים בקריירה הצבאית שלהם, לרוב בתור טייסים.
אבל עבור השחקן טום קרוז, טיול לחלל עשוי להיות רק עוד יום במשרד. קרוז מקווה לצלם סצנות לסרט פעולה שעדיין לא נחשף, בתחנת החלל הבינלאומית (ISS) בעתיד הקרוב. דונה לנגלי, יו"ר Universal Filmed Entertainment Group, סיפר כי "קרוז עומד להיות האזרח הראשון שיצא לטיול בחלל מחוץ לתחנת החלל".
 
לדבריו של לנגלי: "טום קרוז לוקח אותנו לטיול בחלל, הוא לוקח את כל העולם לטיול בחלל. יש לנו פרויקט נהדר עם קרוז שנמצא עוד בשלבי הפיתוח. קרוז והבמאי דאג לימן, שעבדו יחד על הסרט Edge of Tomorrow משנת 2014, העלו את הרעיון לסרט החדש ללנגלי בשיחת זום שערכו עמו במהלך מגפת הקורונה". לנגלי לא חשף פרטים על העלילה, אך סיפר כי "הסרט מתרחש למעשה על פני כדור הארץ, ואז הדמות צריכה לעלות לחלל כדי להציל את היום".
קרוז כבר ידוע בכך שהוא עושה הרבה מהפעלולים שלו, כולל כמה פעלולים שעלולים להיות מסוכנים, אז זה לא מפתיע שהוא מוכן לקחת חללית לתחנת החלל בשביל הקולנוע. עדיין לא ברור האם קרוז עצמו יצלם את הסצנות בחלל או שפעלולן יעשה זאת, אך לא מן הנמנע כי אכן קרוז בסופו של דבר יצלם את הסצנות בעצמו.
נראה כי נאס"א, מצדה, מוכנה לשתף פעולה בסרט. למרות שמאז הוא מחק את הציוץ, מנהל נאס"א לשעבר, ג'ים ברידנסטין, כתב במאי 2020 שהסוכנות מצפה לעבוד עם קרוז. "אנו זקוקים לתקשורת פופולרית כדי לעורר דור חדש של מהנדסים ומדענים להפוך את התוכניות השאפתניות של נאס"א למציאות", כתב אז. כעת, נראה כי התוכנית אכן עומדת לצאת לפועל.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בהצלחה קרוז
    HesedH-MineSpace1 01/2023/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שיהיה לך נחמד בחלל
    סגור