ויראלי

נועה קירל מתחזקת? השיחה המפתיעה עם הרב הבכיר נחשפת

הרב שפגש את הכוכבת במטוס בדרך חזרה לישראל סיפר: "אמרתי לה שאני הרב של גוש עציון ואם יש לה פעם שאלה היא יכולה לפנות. אז היא התרגשה. ביקשה את המספר שלי. עשתה סלפי. ושלחה לי את התמונה... חבל שטל והלל לא היו כאן"
מערכת ice |  3
נועה קירל (צילום יוטיוב/ כאן 11)
הלילה (אור לשני) נועה קירל חזרה לישראל אחרי כמעט שבועיים בליברפול, שם התכוננה והתמודדה באירוויזיון 2023 ואף קטפה את המקום השלישי המכובד מאוד, בזכות הופעה בלתי נשכחת שכמעט לא היה ישראלי שלא עקב בדריכות אחריה, טוב...כמעט.
הרב של גוש עציון סיפר: "אני על המטוס. על כל המסכים כתוב כל הכבוד לנעה. גאים בך.
ראיתי מישהי במושב הסמוך אלי (זה נפרד כי זה בביזנס). שאלתי אותה: את יודעת מי זו נועה? והיא אמרה: זו אני! אמרתי לה: אז מה עשית? מדוע יש שלטים לכבודך? והיא אמרה: זכיתי במקום שלישי באירוויזיון".
 
עוד הוסיפה: "אז שאלתי: מה שם משפחתך? והיא התפלאה שלא זיהיתי אותה: נעה קירל... ואז היא ואימא שלה התחילו לספר לי שהסבא היה רב וסופר סתם. ונעה אמרה שבאירוויזיון בבוקר אמרה ברכות השחר. ושלא הפעילה פלאפון בשבת. היא שאלה מה אני עושה".
עוד סיפר: "אמרתי לה שאני הרב של גוש עציון ואם יש לה פעם שאלה היא יכולה לפנות. אז היא התרגשה. ביקשה את המספר שלי. עשתה סלפי. ושלחה לי את התמונה... חבל שטל והלל לא היו כאן".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מקווה בשבילה ובשבילנו שהיא תישאר ממלכתי
    שוקי26 05/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 4
    שהיא תדע כולל היועצים מסביבה לא להיכנס לשיח פוליטי ועניינים שנויים במחלוקת.
    סגור
  • 2.
    הכבוד
    הכבוד 05/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רב בביזנס כל הכבוד
    סגור
  • 1.
    אורחת ישראלית
    אורחת ישראלית 05/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כול הכבוד לנועה אשרייך הלוואי שתביני שדרך התורה היא דרך הטובה ביותר וגם שתיתחתני ותקימי בית ואם תישמרי שבת וחגים וכשרות את תהיה מאושרת הלוואי שתביני שזאת הדרך הטובה והדרך הנכונה ואמיתית לחים מאושרים טובים אכותים
    סגור