ויראלי

הבן של אייל ברקוביץ' מתפוצץ: "תמות יא בן ז***"

בנו של אייל ברקוביץ', ליאור ברקוביץ', החליט ללכת לערוך אימון בחדר הכושר, כאשר אחד המתאמנים הצליח להרגיז אותו מאוד: "אנשים שצריכים להיכחד: 1. אנשים בחדר כושר שנמצאים על מתקן כלשהו ואתה בא לשאול עוד כמה סטים אתה מסיים והוא דופק לך עוד 7 סטים תמות יבן *ונה"
מערכת ice | 
אייל ברקוביץ (צילום פלאש 90)
בעוד אייל ברקוביץ' ממשיך לככב בטלוויזיה וברדיו, ואף סגר עסקת נדל"ן גדולה ביוון, בנו, ליאור ברקוביץ', אשר שיחק בעונה החולפת בשורות הפועל פתח תקווה שעלתה לליגת העל, ממשיך לקבע את מעמדו כאחד הכוכבים העולים בזירת הטוויטר הישראלית, כאשר הפעם, חשף את האימון שעלה לו ביוקר.
ברקוביץ' ג'וניור כתב כך: "כמה אני זקן מ-1 ועד להתעטש ושייתפס לי הגב שניה אחרי. הזמנתי מסאז'יסט עד הבית, לא יכול לקום מהספה. אעדכן". בהמשך כתב: "הגיע", לצד תמונתו של אביו, שככל הנראה הגיע לבדוק מה שלומו. אנחנו בחרנו לפשפש קצת וגילינו שרק יום קודם ליאור ברקוביץ' הלך להתאמן בחדר הכושר, מה שיכול להיות קשור לגב התפוס, וכמו כן, גם עצבן אותו מאוד, כאשר כתב: "אנשים שצריכים להיכחד: 1. אנשים בחדר כושר שנמצאים על מתקן כלשהו ואתה בא לשאול עוד כמה סטים אתה מסיים והוא דופק לך עוד 7 סטים תמות יבן *ונה".
 
בתוך כך, רק לפני שנה, טל פרידמן מונה להיות המחליף של מגיש אולפן ליגת האלופות, העיתונאי ואיש התקשורת הוותיק והמוערך מודי בר און, לאחר שבמאי 2022 הלך לעולמו כשהוא בן 59 בלבד לאחר מאבק ממושך ממחלת הסרטן עימה התמודד. אמש (ראשון) נודע כי הוא כבר מסיים את הפרק הזה בחייו.
כוכב ארץ נהדרת הודיע על פרישה מהגשת אולפן ליגת האלופות בערוץ הספורט אחרי עונה אחת בלבד כמחליף של מודי בר און. הקומיקאי הודיע בטוויטר שלו: "לאחר שנה מרתקת שבה הנחתי את ליגת האלופות. החלטתי שלא להמשיך מודה לכולם על החוויה". אחד המגיבים לפרידמן היה לא אחר מאשר ליאור ברקוביץ', בנו של אייל ברקוביץ' ושחקן הפועל פתח תקווה בעונה החולפת, אשר כתב: "טל תודה לך. אני מאוד נהניתי ממך".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה