ויראלי

קים קרדשיאן חוגגת: זה שווי המיליארדים של מותג המחטבים

אחרי גיוס מוצלח לחברה שמאחורי מותג המחטבין הפופולארי שהקימה קים קרדשיאן, השווי החדש של החברה מטפס במיליארד דולר לעומת השנה שעברה
מערכת ice | 
קים קרדשיאן (צילום אינסטגרם/ קים קרדשיאן)
רגע אחרי שאחת מלקוחותיה של קים קרדשיאן העידה כי המחטב שרכשה ממותג המיליארדים שלה הציל את חייה, אושיית הרשת ואשת העסקים בהישג מרשים למותג המחטבים שהקימה רק לפני 4 שנים.
המותג Skims של קים קרדשיאן הגיע ל-4 מיליארד דולר בהערכת השווי האחרונה שלו לאחר שחברת בגדי הגזרה גייסה 270 מיליון דולר בסבב גיוס חדש, כך דיווח היום הניו יורק טיימס. הנתון המדהים קרוב למיליארד דולר יותר מהערכת השווי של 3.2 מיליארד דולר שהמשקיעים נתנו לסקימס בשנה שעברה.
קרדשיאן, 42, השיקה את החברה שלה ב-2019, כשהמותג רשם מכירות של 2 מיליון דולר תוך דקות ספורות לאחר שהאתר שלו עלה לאוויר. לאחר שהתמקדה במקור בבגדי גזרה, קרדשיאן הרחיבה את הקו שלו לסוגי לבוש נוספים, החל מבגדי ים ועד לבגדי בית נוחים - והפופולריות של סקימס לא מראה סימני עצירה.
 
כמעט כל מוצר שהושק נמכרת תוך דקות, כשהמעריצים קונים את החזיות, התחתונים, הגרביים, הפיג'מות וסגנונות אחרים של המותג. לפי הניו יורק טיימס, המותג העריך שהוא יגיע למכירות של 750 מיליון דולר לשנת 2023 לאחר שגרף בשנה שעברה סכום מדהים של 500 מיליון דולר.
החדשות מגיעות לאחר שאישה בשם אנג'לינה ווילי זיכתה את בגד הגוף של סקימס על כך שהצילה את חייה ב-TikTok ויראלי. ווילי לבשה אחד מבגדי הגוף בשווי 68 דולר בזמן שנורתה ארבע פעמים בקנזס סיטי, מיזורי בערב השנה החדשה, ושיתפה ש"זה היה כל כך צמוד עליי שזה ממש מנע ממני לדמם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה