ויראלי

האח הגדול בדרך לחתונה בהפתעה: אברהם הציע נישואין לספיר?

טליה עובדיה ושחף רז נכנסו לבית האח הגדול למסיבת אירוסין מפתיעה, אברהם אקלום ניצל זאת למתיחה על חשבונה של זוגתו בבית, ספיר בורגיל, כרע ברך בפניה ושאל 'התינשאי לי?', ספיר הגיבה בהלם ואז אברהם חשף את המתיחה: "סתם נראה לך? ראיתם? היא באה להגיד לא"
מערכת ice | 
האח הגדול (צילום מסך רשת 13)
זוכת האח הגדול טליה עובדיה כבר לקחה מיליון שקל אחרי הזכייה שלה בעונה הקודמת של האח הגדול ברשת 13, כאשר לאחר שלפני כשבועיים וחצי נחשף כי היא מוסיפה לעצמה עוד זכייה אחת גדולה, במישור האישי, לאחר שהתארסה לבן הזוג שלה שחף רז, אותו הכירה במהלך העונה שעברה של האח הגדול, הזוג, שבקרוב יעמוד מתחת לחופה, הגיע למסיבת אירוסין מפתיעה במקום בו הכל התחיל, בית האח הגדול.
במסגרת הביקור נרשם רגע אחד משעשע במיוחד, כאשר שחף הוביל מתיחת ענק ובמהלך החשיפה על האירוסין שלו ושל טליה בפני הדיירים 'הרים להנחתה' והזמין את אברהם אקלום להציע נישואין לזוגתו בבית האח הגדול, ספיר בורגיל, כאשר אברהם לא נרתע והתמסר למתיחה, ניגש לעבר ספיר, כרע ברך ושאל 'התינשאי לי?', כאשר ספיר הגיבה בהלם: "מה? לא נכון, לא נכון". מיד לאחר מכן אברהם קם על רגליו כאשר הוא משועשע מהסיטואציה ואמר: "סתם נראה לך? ראיתם? היא באה להגיד לא", שחף הופתע גם הוא: "הוא זרם עם זה הרבה יותר ממה שחשבתי".
כזכור, טליה ושחף הכירו עוד בתוך הבית הכי מפורסם במדינה והתאהבו שם, קשר שנמשך גם לאחר שהסתיימה העונה והם יצאו מהבית. הם הספיקו להכיר את המשפחות, לטוס לחופשות ביחד, להגיש תכנית בישול וכעת הם בדרך לחופה.
 
לא מזמן עובדיה חשפה לעוקביה את הלחצים בחייה: “אני לא הייתי פה כמה ימים והבטחתי שאפתח מצלמה ואדבר על הכל, כל החוסר תפקוד שלי פה.. אני מוצאת את עצמי מדברת אתכם המון בהודעות ושומעת על תחושות קשות של כולם, חוסר מצב רוח ופחד לצאת מהבית".
עוד היא הוסיפה: “אנחנו חווים תקופה ארוכה של בלאגן אצלנו במדינה והפיגועים האלה עכשיו זה הקש ששבר. והאמת שבא לי גם לשים פה משהו שמלווה אותי אישית בכל התקופה הזאת. אני מקבלת הודעות אם הכל בסדר והכל תקין ואני רוצה להגיד לכם תודה על הדאגה”.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה