ויראלי

שומרים בבטן: הפתרון הישראלי החדש לבעיות עיכול

חברת "אלטמן בריאות" משיקה פרוביוטיקה המקלה על נפיחות וכאבים שונים, כאשר הפעם קהל היעד הוא צעירים. ארבעה כוכבי טיקטוק התגייסו למהלך, כאשר כל אחד מהם יתעד את עצמו מנהל דיאלוג עם הבטן - בכך יסייעו לנרמל את השיח בנושא
מערכת ice | 
תזונה (צילום ideogram.ai)
#פותחים_כפתור: חברת תוספי התזונה והבריאות "אלטמן בריאות" משיקה קמפיין חדש והומוריסטי למוצר ג'ארו דופילוס תוך נרמול השיח על בעיות העיכול. לקמפיין גויסו יוצרי התוכן שירלי לוי, מיכאל עשוש, מיכל בוזגלו ודניאל בן אהרון, שבמסגרתו ינהלו "דיאלוג עם הבטן" על ההתמודדויות שלהם עם נפיחות הבטן, גזים ובעיות עיכול נוספות.
"אלטמן בריאות" היא חברה המשווקת תוספי תזונה אשר חרטה על דגלה מקצועיות, מומחיות ויעילות. החברה מעודדת אורח חיים בריא ומספקת מגוון פתרונות המטיבים עם הגוף במצבי חיים שונים, ביניהם גם במקרים של בעיות עיכול העשויות לכלול גזים, נפיחות בבטן, עצירות ועוד.
 
המוצר הוא פרוביוטיקה המקלה על בעיות העיכול השונות, זאת במטרה לחשוף קהלים צעירים לפתרון שמציעה "אלטמן בריאות" לבעיה הרווחת. לטובת הקמפיין שיעלה ברשת הטיקטוק נבחרו ארבעה יוצרי תוכן מובילים - שירלי לוי, מיכאל עשוש, מיכל בוזגלו ודניאל בן אהרון.

אין סיבה לשמור בבטן. ג'ארו דופילוס (צילום: אלטמן בריאות)
כל אחד מהם יתעד את עצמו מנהל "דיאלוג עם הבטן". המהלך ילווה בהאשטאג #פותחים_כפתור, זאת כחלק מהגישה של "אלטמן בריאות" לנרמול השיח על בעיות שכולנו סובלים מהן, תוך חידוד המסר לפיו אין סיבה לסבול ולשמור בבטן כאשר קיים פתרון. 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה