ויראלי

מגישת קשת 12 נשברת: "הלך לעולמו בצירוף מקרים פסיכי"

שלמור שטרוזמן ספדה לאביה יוסי שטרוזמן, מנהל הפלקה המיתולוגי: "אבא שלי, האיש הכי קרוב אלי בעולם הלך אתמול לעולמו בדיוק באותו תאריך עברי בו נפרדנו מאמא לפני 6 שנים. תקראו לזה צירוף מקרים פסיכי אני קוראת לזה אהבת אמת"
מערכת ice | 
שלמור שטרוזמן (צילום יוטיוב/ משביר)
מגישת קשת 12 שלמור שטורזמן חווה יום עצוב לצד אוהבי המוזיקה המזרחית בישראל. יוסי שטורזמן, אביה של המגישה הצעירה, שהיה למנהל המיתולוגי של מועדון הפלקה, הלך לעולמו אחרי מאבק במחלה קשה, הלוויתו תתקיים מחר (שני) ב-13:00 בבית העלמין קרית שאול וגם היא תהיה שם כמובן לשאת דברים.
שלמור ספדה לו: "אבא שלי, האיש הכי קרוב אלי בעולם הלך אתמול לעולמו בדיוק באותו תאריך עברי בו נפרדנו מאמא לפני 6 שנים. תקראו לזה צירוף מקרים פסיכי אני קוראת לזה אהבת אמת".
 
הזמר ליאור נרקיס כתב לזכרו: "עצוב לי מאוד לקבל את הידיעה הזו, ככה בחג. שטרוזמן היה איש החיים הטובים, בן אדם שכולו אהבה, התחלתי ממש את תחילת הקריירה אצל שטרוזמן בפלקה, תמיד מחייך, תמיד מחבק, תמיד מפרגן, עצוב לי מאוד מאוד לשמוע, משתתף בצער המשפחה , יהי זכרו ברוך".
עוד הוסיף: "אני זוכר שכשהייתי בא לפלקה, הוא תמיד היה נותן את הביטחון ומתייחס אליך כמו לסופרסטאר למרות שאתה רק בתחילת הדרך, ותמיד ידע לתת מילה טובה ולחזק. עצוב לי מאוד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה