ויראלי

אביב גפן מגיע לקשת 12: זה מה שישודר מחר

אביב גפן ממשיך להנציח את זכרו של אביו, יהונתן גפן ז"ל, כאשר הסרט המיוחד שצילם לזכרו, 'אבא סיפור', ישודר מחר ב-21:15 בקשת 12
תום נחום | 
אביב גפן (צילום יוטיוב/ אביב גפן)
כחצי שנה לאחר מותו של המשורר יהונתן גפן ז"ל, בנו, הזמר אביב גפן, שערך בחודש שעבר באמפיתיאטרון קיסריה האייקוני מופע מיוחד לזכרו של אביו, כעת, אביב גפן מנציח את אביו בדרך נוספת, כאשר בקשת 12 ישודר מחר (שלישי) ב-21:15 הסרט המיוחד 'אבא סיפור' אותו צילם גפן וצלל לסיפורים שלא סופרו עדיין על אביו.
 
כזכור, המופע נערך בהשתתפות כוכבים רבים בעולם המוזיקה הישראלי, לדוגמת שלום חנוך, שלומי שבת, יהודה פוליקר, שלומי שבן, אריאל זילבר, דייויד ברוזה ורבים וטובים נוספים, כאשר כל הכרטיסים להופעה המיוחדת בקיסריה נחטפו תוך 10 דקות בלבד, כפי שהודיע לפני כחודשיים גפן בסטורי באינסטגרם.
 
בסדרת סטוריז עם שלל תמונות וסרטונים מההופעה המיוחדת והמרגשת במיוחד לזכרו של יהונתן גפן ז"ל, כתב גפן כך לאביו: "מקווה ששמעת אותנו למעלה אבא, וגם את הקהל". בהמשך, גפן הודה לאנשים מאחורי המופע: "התעויוט. אם אתה רוצה להצליח פשוט תיקח לידך מוכשרים ממך.. ובראש הפירמידה האישה שתמיד צעד אחד לפני כולנו, מנהלת ושותפה, רויטל שטראוס".
 
במסגרת ההופעה אביב גפן, יחד עם בניו, דילן ואליוט ואחיותיו שירה ונטשה, שרו כולם את השיר 'איך שיר נולד' לזכרו של יהונתן גפן ז"ל, בעוד בהמשך, גפן ובנו דילן שרו יחדיו את השיר 'אבא סיפור' באחד הרגעים המרגשים ביותר בהופעה.
 
המופע נערך יום אחד בלבד לאחר שגפן ומשפחתו נכחו בטקס הסרת הלוט וגזירת הסרט לפתיחת בית הספר 'בית יהונתן' על שמו של אביו, יהונתן גפן ז"ל, במעמד ראש עיריית רמת גן, כרמל שאמה הכהן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה