ויראלי

אדל בספלוב חושפת זוועה: "אלימות פיזית ומילולית בגן של הילדה"

על אף שהיא מסרבת ברגעים אלה זה לחשוף את פרטי המקרה ואת הגן בו קרו המקרים, בספלוב שיתפה פוסט וכתבה: "רוצה לציין שאני עוברת יום קשה מאוד, התגלה בגן של שיה אלימות מילולית ופיזית. אני מאוד עצובה, עצוב שלי שזאת מערכת החינוך שיש לנו בישראל"
מערכת ice | 
אדל בספלוב ובתה למותג ADA (צילום יחצ)
האלימות בגני הילדים מגיעה גם לפתחה של כוכבת הרשת ופליטת הריאליטי אדל בספלוב. מתברר שסיפורי זוועות על אלימות והתעללות קשה בגן הילדים אפשר למצוא גם בגן של בתה שיה.
אז בעוד מעשי הזוועות פשוט לא נגמרים, ממש רגע אחרי שבר צברי חשף שבנו היה חלק מגן הילדים הפרטי של חגית בחדרה, לה מיוחסת אלימות קשה בתינוקות, בספלוב חשפה באינסטגרם שלה הבוקר (שלישי) שלמרבה החרדה, היא גילתה כי גם בגן של בתה שיה, התגלו מקרי אלימות פיזית ומילולית כלפי החניכים.
 
על אף שהיא מסרבת ברגעים אלה זה לחשוף את פרטי המקרה ואת הגן בו קרו המקרים, בספלוב שיתפה פוסט וכתבה: "רוצה לציין שאני עוברת יום קשה מאוד, התגלה בגן של שיה אלימות מילולית ופיזית. אני מאוד עצובה, עצוב שלי שזאת מערכת החינוך שיש לנו בישראל".
עוד הוסיפה וכתבה: "רוצה להגיד שכשאדע הכל אוכל לשתף יותר, כרגע אני פשוט בהלם וכועסת מאוד ולא מאחלת לגננת הזאת לפגוש אותי לעולם". יחד עם זאת, אדל בספלוב סירבה להגיב בעת פרסום הידיעה
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה