ויראלי

איך תורמים? יוזמת ההתנדבות ששברה את הרשת

מערך לוגיסטי שלם שיתמוך בלוחמי צה"ל ותושבי הדרום, הוקם על ידי לא אחר מפעיל חברתי מנתניה. בין הפעילים, חבריו ומשפחתו של רס"ן בר פלח שנפל בהיתקלות עם מחבלים בשנה שעברה. אנשים מכל הארץ באים לתמוך ולהשתתף בשינוע או ברכישת ציוד עבור החיילים
מערכת ice | 
חיילים בגבול עזה (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג)
בעקבות המלחמה בדרום ובצפון גם תושבי נתניה נרתמים למערך הלאומי, מרכז איסוף וציוד לוגיסטי נפתח בעיר למען חיילי צה"ל ודואג לאיסוף מיון ושינוע של הציוד לגזרות השונות. בשבת ה-7 באוקטובר, עם פרוץ המלחמה, מיקאל כהן יזם חברתי תושב נתניה, החליט להרים מערך לוגיסטי שיתמוך בלוחמי צה"ל ותושבי הדרום בישראל.
בשבוע הראשון, התנהל המערך בבית ספר מנחם בגין בשכונת פולג ותושבי השכונות עיר ימים ופולג הצטרפו למאמץ והגעו לתת מענה מהיר לצרכי הלוחמים. בשבוע השני למלחמה, התרחב המערך ומתחם ייעודי נפתח בקניון עיר ימים בתמיכת הנהלת הקניון. כלל הפעילים המתנדבים במיזם עושים לילות כימים כדי לענות על בקשות וצרכים שונים.
 
בין הפעילים, חבריו ומשפחתו של רס"ן בר פלח, שנפל בהיתקלות עם מחבלים ב-14 בספטמבר 2022. כהן אשר עבד בשיתוף פעולה במימוש פרויקטים חברתיים עם פלח, החליט להקים מרכז איסוף ציוד לוגיסטי למען חיילי צהל ושינוע הציוד לכל הגזרות. עיקר הפעילות במערך הלוגיסטי מתבצע על ידי תושבי העיר נתניה שמתנדבים ומשקיעים שעות רבות בזמנם ואף רוכשים חלק נכבד מהציוד מכספם למערך.

מרכז התרמה בקניון עיר ימים בנתניה (צילום: זוהר חביב)
בימים האחרונים המערך פרץ את גבולות נתניה, ואנשים מכל הארץ מגיעים כדי לתמוך ולהשתתף. המערך קורא למתנדבים נוספים להשתלב במרכז האיסוף בהתנדבות בשינוע או ברכישת ציוד עבור הלוחמים, מוזמנים להגיע לקניון עיר ימים קומת הפארק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה