ויראלי

נטלי דדון ביקרה בכפר עזה: "חשוב להפיץ את האמת שלנו לעולם"

אושיית הרשת הגיעה לביקור בכפר עזה שספגה את הנזק הקשה ביותר בפיגוע הטרור שביצעו מחבלי חמאס: "חשוב להגיע לכאן ולראות בעיניים את מה שקרה ולהפיץ לעולם את האמת שלנו"
מערכת ice |  3
נטלי דדון (צילום אישי)
אושיית הרשת נטלי דדון ביקרה היום בכפר עזה, הקיבוץ שספג את הנזק הקשה ביותר בפיגוע הטרור של מחבלי חמאס לפני קרוב לשלושה שבועות במה שהחל את המלחמה בדרום ותיעדה את המראות ליותר מ-800 אלף עוקביה באינסטגרם.
"עכשיו נכנסו לכפר עזה, יצאתי היום ב-6:00 בבוקר לסיור בעוטף" פתחה דדון את הסרטון והמשיכה: "כפר עזה הוא אחד המקומות שחטפו הכי קשה את הטבח הנוראי, אני חושבת שלאור ההכחשה הזאת שאנחנו עוברים, חשוב להגיע ולראות בעיניים את מה שהיה כאן ולהוציא החוצה לעולם, מראה עיניים שווה יותר מאלפי תמונות ופשוט להמשיך ולהפיץ את האמת שלנו, אין חזק מזה".
 
כזכור, לפני קרוב לשלושה שבועות, ב-7.10 פרצו אלפי מחבלי חמאס את גדר הגבול, נכנסו לקיבוצי ויישובי העוטף וטבחו בתושבים. למעלה מ-1,400 ישראלים נרצחו במתקפת הטרור ומעל 200 נחטפו לעזה. כפר עזה היה אחד המקומות שחטף בצורה הקשה ביותר את הטבח הזה. 70 מחברי הקיבוץ נרצחו ולפחות שבעה נחטפו לרצועת עזה. מספר צוותי טלוויזיה זרים הגיעו לקיבוץ ותיעדו את המראות הקשים בו.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אותם קיבוצניקים שכל כך דאגו ו.אהבו את תושבי עזה ואף
    לירון 11/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דאגו כל כך ל.פועלים מעזה שעבדו אצלם ,ואף הזמינו את תושבי עזה להתארח אצלהם,דווקא הם קיבלו אותה חזק חזק לפנים, צחוק הגורל. ה.קראמה א.יז א.ביץ' מה שנקרא .
    סגור
  • 2.
    להפסיק לפרסם את הגברת
    אזרחית 10/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ועוד למנות דמות כל כך מפלגת ושנוייה במחלוקת על ידי לשם הסברה
    סגור
  • 1.
    אם לא די בסבל שלהם - עכשיו גם נטלי דדון (ל"ת)
    חביבו 10/2023/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור