ויראלי

סימון ביילס חשפה: זו הסיבה שהתחרתה עם השיר "יוניקורן"

המתעמלת האגדית סיפרה מדוע בחרה בשירה של נועה קירל "יוניקורן" לתרגילים שלה ואמרה: "הקצב שלו מתאים לתרגיל הקרקע שאני עושה, הוא מקפיץ אנשים ויש בו הרבה אופטימיות"
מערכת ice | 
סימון ביילס (צילום ויקיפדיה)

המתעמלת האגדית סימון ביילס שזכתה במדליות זהב באולימפיאדת ריו 2016, אך פרשה במהלך אולימפיאדת טוקיו 2020, לאחר שטענה כי היא צריכה להתמקד בבריאות הנפש שלה, חזרה לפני חצי שנה להתחרות ואף הופיעה עם שירה של נועה קירל "יוניקורן" באליפות ארצות הברית הפתוחה שנערכה בקיץ האחרון, הסבירה מדוע בחרה להתחרות עם השיר של הכוכבת הישראלית.

"אני מאד אוהבת את הקצב של השיר" אמרה ביילס והמשיכה: "הקצב שלו מתאים לתרגיל הקרקע שאני עושה, הוא מקפיץ אנשים ויש בו הרבה אופטימיות, אחרי זה גם למדנו על הקשר שלו. היה ממש מגניב לגלות את החיבור שהשיר יצר עם כל כך הרבה אנשים בישראל".
 

כזכור, במהלך הקיץ האחרון המתעמלת בת ה-26 השמיעה פעמיים את שירה של כוכבת הפופ הישראלית ואף זכתה באליפות הקרב רב של ארצות הברית עם שיר זה, בפעם הראשונה בה הושמע השיר, נועה קירל התרגשה מהמחווה וסיפרה: "התרגשתי והייתי בהלם כשסימון ביילס בחרה בשיר יוניקורן לעשות את הקאמבק שלה לאחר שנתיים. זה כל כך ריגש אותי משום שהיא מייצגת את הערכים שהשיר הזה מייצג וזה אחד הדברים הכי מטורפים שקרו לי וריגש אותי בטירוף. זה כיף שהיא בחרה בשיר שלי יחד עם כל מה שהיא מייצגת ומראה לעולם, וזה כיף שיש כזה כוח נשי ואלופה מדהימה. מאוד מרגש שהיא בחרה בשיר הזה".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה