שיווק ופרסום

מיזם ההסברה שמציג את עוולות האו"ם נגד ישראל נחשף

יזמת ההיי-טק דניאל אופק, מייסדת מיזם ההסברה Angle, משיקה קמפיין בינלאומי שיחשוף את עוולות האו"ם נגד ישראל וכיצד הוא מסלף את המציאות
מערכת ice |  2
מיזם ההסברה Angle (צילום יחצ)
ארגון האו"ם על שלוחותיו השונות ממלא תפקיד מרכזי במערכה הבינלאומית על דעת הקהל, אך אנו כישראלים עדים כל העת כיצד הוא מועל בתפקידו, ומציג עמדות מעוותות שמסלפות את המציאות ופוגעות בישראל.
יזמת ההיי-טק דניאל אופק ייסדה למחרת ה-7 באוקטובר את מיזם ההסברה Angle, שנועד לסייע לישראל לנצח במאבק על דעת הקהל הבינלאומית. מיזם זה מצטרף ל'פרלמנט 51', עוד מיזם אימפקט שהקימה אופק ביחד עם לירי הלפרין, החותר לשוויון הזדמנויות לנשים וגם הוא משתתף בפרויקט הנוכחי.

אופק משיקה עתה קמפיין בינלאומי ראשון שיחשוף את העמדות המוטות של האו"ם נגד ישראל במלחמה תחת הכותרות UN Believable, UN Forgivable ו-UN Justified.  הקמפיין הבינלאומי הראשון ביוזמת Anagle ושותפים, מתמקד בארגון הנשים של האו"ם UN Women שתפקידו לדווח על פשעים בינלאומיים נגד נשים ולפעול נגדן.
אולם ב-20 באוקטובר 2023 פרסם הארגון דו״ח שסקר את מצוקתן של הנשים בעזה, תוך התעלמות מוחלטת מהפשעים והמעשים הברוטליים שבוצעו נגד נשים ישראליות, הטבח, מעשי האונס והחטיפה של מאות ביום שבת השחור. יתירה מזאת, מאז פרסם הארגון 3 מאמרים שונים המסקרים את מצב הנשים בעזה אך גם בהן לא נכלל אזכור כלשהו של הפשעים נגד האנושות שבוצעו נגד הנשים הישראליות. ולבסוף, הארגון בחר לתאר את המצב הנוכחי תחת הכותרת "The Conflict In Gaza", הוא מתייחס לצה"ל בשם Israel Armed Forces, הוא אינו מתייחס לחמאס כאל ארגון טרור וממשיך לעוות את תמונת המציאות ולהתעלם מחלקים חשובים ממנה.

דניאל אופק (יח"צ)
הקמפיין הבינלאומי יחשוף את מלוא המידע הרלוונטי למצבן של נשים הן בעזה והן בישראל ויעמת את האו"ם עם עמדותיו החד צדדיות. הקמפיין יכלול מספר מרכיבים: שילוט חוצות שמתוכנן לעלות בימים הבאים ברחבי ישראל בצירים מרכזיים, כולל שילוט מרכזי על איילון תרומתה של חברת נור ובפעימה שניה במיקומים אסטרטגיים בארה"ב ובאירופה.
בנוסף הקמפיין עולה החל מהיום במדיה דיגיטלית, פעילות סושיאל מדיה (גלובלי), האשטאג ויראלי, אתר ייעודי הכולל את המידע המלא (אנגלית) וקורא לחתום על עצומה נגד ארגון זכויות הנשים של האו"ם על כך שלא גינה את פשעי המלחמה שנעשו בנשים ישראליות. הקמפיין כולל סרטונים אילמים של קרובות הנרצחות, הנאנסות, הנפגעות והחטופות שמגנות את ארגון הנשים של האו"ם על התעלמותו מהזוועות ומגדיר את התנהגות הארגון כ- UN Believable, UN Forgivable ו-UN Justified בנוסף יעלו סרטונים של מובילות דיעה בישראל ובעולם שיצטרפו לגינוי האו"ם.
דניאל אופק: "אסור לנו לעבור בשתיקה על האדישות וההתעלמות של האו"ם בכלל וארגון הנשים בפרט לפשעים שבוצעו נגד נשים ישראליות. האו"ם נתפש כארגון אמין ואובייקטיבי והוא נותן השראה לארגונים אחרים ברחבי העולם השואבים ממנו מידע, נושאים אליו עיניים ופועלים בהתאם לאג'נדות. עמדותיו המוטות גורמות לישראל נזק אדיר ועל כן התגייסנו לחשוף אותן ולהציג את המציאות כפי שהיא. ככל שנקדים להתמודד עם הסילופים, כך נצליח למתן את דעת הקהל השלילית נגד ישראל שנוטה להתבצר בעמדותיה במהלך הזמן.
"הקמפיין פונה אל קהל מערבי בינלאומי בגילאים 19-35, בדגש על ארה"ב, רבים מהם מזהים את עצמם עם מטרות "צודקות", בעלי השקפה נאורה ופתוחה שבשלים לקלוט מידע ולהיות מושפעים ממנו. להערכתנו הוא יהיה אפקטיבי גם בקרב מהגרים, נשים, קהילת הלהט"ב ועוד".
להערכת דניאל אופק, "הקמפיין יעורר תהיות ושאלות על הקלות שבה ארגון של האו"ם מסלף את המציאות והאם הוא עושה זאת גם בסוגיות בינלאומיות חשובות נוספות. תישאל גם השאלה מדוע כספי המיסים של מדינות שונות צריכים לממן את הפעילות של גוף כה בלתי אמין. הקמפיין הוא השלב הראשון בלבד. אנו מיפינו את כל הגופים המממנים את האו"ם ואנו דורשים מהם להפסיק את שיתופי הפעולה עמו ולבטל כל מימון עתידי של פעולותיו. בין הגופים הללו ישנם תאגידים בינלאומיים מהגדולים בעולם כמו קוקה-קולה, יוניליוור, P&G התורמים לו כספים". 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    בהצלחה!! (ל"ת)
    מימי 11/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    תודה על ההירתמות להזים את שקרי האו״ם נגדנו
    ג׳וש 11/2023/17
    הגב לתגובה זו
    2 0
    תודה על קיומכן וקיומכם???? מישהו צריך לעשות ההסברה האמיתית כנגד התעמולה השקרית של החמאס בעולם ובטח כנגד השקרים שהאו״מ מפיץ. תודה
    סגור