ויראלי

נועה קירל חושפת: זו ההפתעה שחיכתה לילדי העוטף בבודפשט

כוכבת הפופ הישראלית טסה אמש לבודפשט עם סאן דור על מנת להפתיע את ילדי העוטף שנמצאים בבירת הונגריה על מנת לראות את משחקה של נבחרת ישראל מחר מול נבחרת רומניה 
מערכת ice |  1
נועה קירל (צילום דוברות אל על)
אל על הטיסה אמש את נועה קירל לבודפשט על מנת להפתיע את מאות ילדי העוטף שהוטסו אתמול במסגרת שת"פ של סאן דור מקבוצת אל על, עם ארגון "נצחון כחול לבן". הארגון הוקם בשבועות האחרונים בהתנדבות על ידי אברהם דרייזין ויונתן שרביט במטרה לאפשר לילדים שחוו טראומה באירועי 7 באוקטובר, לחוות מקרוב את שני המשחקים של נבחרת ישראל בבודפשט.
 

כזכור, ביום רביעי המריאו שתי טיסות מיוחדות של סאן דור מקבוצת אל על לבודפשט עם 350 ילדים והוריהם במסגרת מיזם מיוחד שקידמו "נצחון כחול לבן", ארגון שהוקם בשבועות האחרונים בהתנדבות על ידי אברהם דרייזין ויונתן שרביט. מטרת המיזם היא לאפשר לילדים שחוו טראומה באירועי 7 באוקטובר, לחוות מקרוב את שני המשחקים של נבחרת ישראל בבודפשט, מול שווייץ ובשבת מול רומניה ולקחת חלק בעידוד.


הילדים אשר בגילאי 9-18, הגיעו מכל ישובי העוטף ובהם בארי, נחל עוז, כפר עזה, שדרות ועוד, מלווים על ידי הורה. הארגון דאג לכל ההוצאות עבורם כולל הלינה ובמהלך השהות שלהם בבודפשט, בנוסף לתמיכה בנבחרת ישראל על המגרש, ייהנו מאטרקציות שונות ללא עלות והכל, לטובת יצירת זכרון חדש וטוב.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    קירל, אולי תפתיעי גם אותי. ותני לי קצת ראש! (ל"ת)
    הקודח קדוש 11/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור