ויראלי

עדן פינס בווידוי חושפני: "ככה הפרצוף שלי נראה כרגע"

הדוגמנית ואושיית הרשת פרסמה סטורי באינסטגרם שלה בו היא חושפת את מראה פניה המלאות פצעונים בגלל המצב: "זה טבעי לחלוטין ואצלי הסטרס מתבטא בהורמונים – שחלות פוליציסטיות, איחור בווסת או לעתים כפילות של וסת באותו חודש", כתבה
מערכת ice |  2
עדן פינס (צילום אינסטגרם/ עדן פינס)
השחקנית והדוגמנית עדן פינס היא גם אושיית רשת והיום (שלישי) פרסמה לעוקבים באינסטגרם שלה סטורי חושפני במיוחד, בו שיתפה על ההשפעה של מצב הסטרס בעקבות המלחמה, על המראה החיצוני שלה.
"רוצה להניח עוד דבר כאן", כתבה פינס. "עוד תופעת סטרס וחרדה שקיבלתי עליה הודעות בחודש האחרון – התפרצות פצעונים. אז כשאתן שואלות אותי תדעו שככה הפרצוף שלי נראה כרגע! וזה בסדר! זה טבעי לחלוטין ואצלי הסטרס מתבטא בהורמונים – שחלות פוליציסטיות, איחור בווסת או לעתים כפילות של וסת באותו חודש! עליה וירידה במשקל ונשירה מטורפת. כולנו באותה סירה.

צילום מסך מאינסטגרם
"תזכרו לדאוג לעצמכן ולנפש שלכן וזו לא בושה לעצור לרגע ולתת לעצמכם שעה-שעתיים ביום. לפנק את עצמכן ולאחות מעט את הלב השבור שלנו עם מתנות לעצמנו", סיכמה פינס.

לאחר מכן פרסמה פינס סטורי נוסף עם התגובות מחממות הלב של העוקבות, ובהן: "את מנגישה נושא כל כך חשוב שלא מקבל מספיק מקום ברשתות החברתיות", כתבה אחת, ואחרת הוסיפה: "נותנת לגיטימציה למצבים היום-יומיים וזה באמת מרגיע. עם ארבעה ילדים בבית כבר חודש וחצי וכל הפרצוף שלי פצעונים שפשוט מוציאים אותי מדעתי".

צילום מתוך אינסטגרם
עוקבת שלישית כתבה: "עשית לי צמרמורת ובכי של אושר. תודה שגרמת לי להרגיש שייכות! גם לי יש שחלות פוליציסטיות, מלחמה פנימית, את מלכה". ומסכמת עוקבת נוספת: "מאז המלחמה כל הביטחון שלי ירד, יצאו לי מלא פצעים ולראות שאת משתפת ושאת מדברת על זה עושה כל כך טוב. תודה על זה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ??
    מימי 11/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פינס לא חסר לך זה בטוח יש לך גם אגזמה יודעת איפו .גם טריכומונס .בא לא מינזירות את ובתך לא מה יש לך או אין לך מענין רק סיגרי את הרגלים והכול יעבור
    סגור
  • 1.
    מרוב שפ. ך. של גויים זה מה שקורה (ל"ת)
    משה 1 11/2023/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור