ויראלי

עדן פינס שיתפה בדמעות: "לא האמנתי שאראה את הארץ שלי במצב כזה"

הדוגמנית הישראלית עדן פינס השתתפה בסיור באחד מיישובי עוטף עזה, שספגו נזק כבד וטבח נוראי בבוקר ה-7 באוקטובר. בסטורי ששיתפה בדמעות אמרה ש"לא האמינה" שכך היא תראה את הארץ שלה
מערכת ice | 
עדן פינס (צילום דווין לאמורו)
יישובי עוטף עזה עברו באותו בוקר מחריד ב-7 באוקטובר את אחד ממעשי הזוועה הקשים שאירעו לאורך ההיסטוריה האנושית. המוני כתבים זרים ואנשי תקשורת הגיעו למקום לאחר שנוקה ממחבלים, וסיפרו לעולם את הזוועות שראו שם.
בין אותם משפיענים, אנשי תקשורת ופוליטיקאים שהגיעו ליישובי העוטף הייתה גם הדוגמנית הישראלית, עדן פינס, שהעלתה במהלך הסיור סרטון בחשבון האינסטגרם שלה, בה היא משתפת בדמעות כשהיא לבושה בשכפץ וקסדה, את אשר על לבה.
ברקע הבתים השרופים והנזק הרב שהוסב למקום בעקבות הטבח הברוטאלי וההרס שזרעו מחבלי חמאס, אמרה פינס לעוקבים שלה: "לא האמנתי בחיים שלי שאני אעמוד במקום כזה בארץ שלי, בתוך הארץ שלי, שאני אראה בתים במצב כזה". כאשר היא מכוונת לאחד הבתים שהוצתו נשרפו קליל ביישוב.
אנשי תקשורת ומשפיענים רבים בוחרים לבוא ולראות את הזוועות בעיניים, כך יוכלו לתווך את שאירע למאות אלפי ולפעמים למיליוני העוקבים שלהם. זהו אינטרס ישראלי שרבים ככל האפשר ייחשפו למה שקרה ממקור ראשון, כאשר ארגון הטרור חמאס מנסה להכחיש את שאירע בכל דרך אפשרית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה